Gå til innhold

Nytt skjermkort! noen forslag?

-k-

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte sapphire ati radeon 9700, men det var feil på det så jeg sendte det tilbake til sjappa, og siden de ikke hadde flere igjen av dette så fikk jeg pengene tilbake....noen som har et forslag til et bra skjermkort jeg kan kjøpe nå? ca 2000 kr.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

9500 np kan moddes til 9500 pro ?

er ikke store forskjeller som fører til at modding blir nødvendig der du ,)

9500 np kunne moddes til 9700 og klokkes til 9700 pro hastighet, men dette gjaldt kun kortene i den første leveransen, husker jeg ikke helt feil var et fordi det egentlig var 9700 np kort som var feilprodusert, derfor deaktiverte de et par pipelines slik at spesifikasjonene skulle være identisk me 9500 np, og da var et bare til å aktivere dem igjen og klokke opp pittelitt. er nok ingen webshops som har slike kort igjen, kun nyere versjoner av 9500 som dette ikke går på..

er fortsatt butikker som har 9700 np igjen på lager, tror det er det beste kjøpet du kan gjøre nå for tiden.

Lenke til kommentar

ITbutikken har (se under Sapphire), både Flexi-Data og Komplett har det fortsatt i nettbutikken og skaffer hvis du bestiller, jeg bestilte hos itbutikken siden de har på lager.

Mye bedre å vente en dag eller to ekstra enn å kaste bort pengene på et FX5600 eller R9500.

Lenke til kommentar
Både ITButikken og Komplett har R9700 for rundt 2k, alternativet blir vel FX5600 eller.no, ville nok heller gått for et nytt Ati kort.

Mitt ble sendt fra itbutikken i går 8)

FX 5600 fikk stryk karakterer på testen her på hardware.no og annbefales ikke pga bla.a dårlig 3d-ytelse

Lenke til kommentar

tror nok det er vært og vente på iallefall,tror ikke for får mere kort for ca 2200kr.

hold det unna fx 5600 hvis du kan,selv ti-kortene tar jo disse.

ati 9700pro er seff et bedre valg,men da kommer man jo i en annen prisklasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...