Odesseiron Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg kan garantere at bilene oppfører seg langt mer troverdig enn hva de i Saint's Row 2 gjør, både med tanke på ytelse og oppførsel Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Uansett hvordan bilene oppfører seg er det ialleføl sikkert at jeg synes det er latterlig idiotisk at det ikke kommer før i 2010. De piner meg, ikke bare psykisk, men også fysisk. Jeg får svettetokter og vondt i hjernebarken når jeg tenker på det og når det kommer. Har falt pladask for 50-tallstilen i det siste og vil spille, se og høre på alt jeg kan fra de perioden. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Som så mange andre her, gleder jeg meg vilt til spillet kommer ut. Følte alltid at det første Mafia-spillet hadde mer dybde og personlighet enn datidens GTA III. Tror dette kommer til å bli knall! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Innhold og historie er vel noe av det disse gutta er flinkest til. Det første spillet hadde en enormt bra historie og dette spillet blir vel intet unntak. Håper dog at det kjører bra nok med tanke på grafikken vi har sett i tidligere skjermbilder. De siste skjermbildene som følger med denne artikkelen har litt lav oppløsning, men ellers ser både teksturer og effekter like bra som de første skjermbildene. Som oftest har spill en tendens til å gradvis få dårligere grafikk jo nærmere spillet nærmet seg fullført. Noe som har med teksturbudsjett å gjøre. Håper virkelig de har vært flittig og trukturert gjennom hele utviklingsprosessen så dette ikke blir noe problem! Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg ser så utrolig mye frem til dette spillet! Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg ser så utrolig mye frem til dette spillet! +1. Har ikke så mye annet fornuftig å si i denne topicen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Merket at jeg fikk en utrolig gledefølelse i meg selv når jeg leste denne sniktitten. Et av de største titlene jeg ser frem til! Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kan ikke si så mye mer enn at jeg gleder meg veldig til mafia2 kommer. Men litt skal det bli: Jeg så også at bilene så litt uferdige ut, spesielt kamera-bevegelsene så ut som de rullet med bilene, men jeg tror ikke dette kommer til å være noe å bekymre seg for. Jeg tror at dette kommer til å være finpusset og fikset på til spillet blir sluppet i slutten av mars (hvis de greier datoen i alle fall). Mhm...Gleder meg! Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tror dere spillet kommer til å kreve mer eller like mye som Crysis? Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 A Christmas Confession Herlig shit! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Tror dere spillet kommer til å kreve mer eller like mye som Crysis? Tror ingen er dum nok til å gjøre den tabben Ta det helt med ro. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Tror dere spillet kommer til å kreve mer eller like mye som Crysis? Tror ingen er dum nok til å gjøre den tabben Ta det helt med ro. Det er godt å høre! :rolleyes: Lenke til kommentar
RAMiZES Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Blir det mulighet for H shift med ratt og pedal sett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå