Odesseiron Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Vi er overbevist. Dette blir ett av de beste spillene på flere år. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Ja, dette hørtes spennende ut må jeg si! Likte spesiellt det du nevnte ang å beholde spesielle biler. (GTA ). Mulig dette spillet gir tilbake troa mi på sandkasse spill, fordi det klarte absolutt ikke GTA 4... Edit: Gametrailers har lagt ut videoklipp som viser gameplay/interview av det som beskrives i artikkelen Part 1 HD - Part 2 HD. Ser virkelig bra ut dette her ja! Endret 27. august 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Åsmund_InnleggNO Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Gleder meg virkelig til dette. Håper det ikke er for vanskelig, da blir jeg fort lei. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Mafia 2 er det spillet jeg ser mest fram til neste år. Det første spillet var en perle det også. Alt fra fortellerteknikken til variasjonen på oppdragene var helt fantastisk. Håper sannelig de klarer å levere varene igjen. Ut i fra sniktitten virker det sånn. Lenke til kommentar
MartinHaTh Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Dette blir tøft! Definitivt på "skal kjøpe" lista. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Har gled meg som en unge helt siden jeg fikk høre at det var en oppfølger i kulissene. Heldigvis ser det ut til at jeg ikke blir skuffet. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 AWSOME men når blir det lansert Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg har ikke godt av å lese slike artikler, aaah! Abstinenser! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 HYYYL! Jeg vil ha det nååå! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Vil bare si at det var en flott skrevet artikkel! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Vil også si at det var en flott skrevet artikkel. Storkoste meg gjennom begge sider. Angående spillet så vil jeg bare si at jeg vil ha det nå med en eneste gang. Oppgradering av biler, godt slåssesystem, realistisk kjøring, snø og regn, awesome grafikk. Dette er spillet jeg har ventet på. Endret 27. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Takk for en veldig bra artikkel. Dette er et garantert kjøp. "Early 2010 release" er jo ikke så veldig lenge til! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Etter å ha sett GT-videoene, som Kenichi-san linket til, så er jeg fremdeles ikke fornøyd med det lille jeg fikk se av kjøringen. Bilene ser for lett ut, altså at det ikke er tyngde i dem som trekker bilene tilstrekkelig til siden i svinger, eller presser ned fjæringene godt nok. Det er litt nip-picking, men når det er mye kjøring i et spill, så vil jeg ha det så realistisk som mulig. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Dette er et av mang spill jeg gleder meg til. neste halvår fram til etter Mafia 2 kommer til å bli flott. Tror det vil avslutte med en formtopp med Mafia 2 ut i fra det jeg har sett. Synes 1ern var vanskelig, men det er jo en god stund og mange spill siden så håper jeg ikke har det problemet nå. Synes det med at man kan beholde biler høres spennende ut, er lei av at man ikke har det slik i andre bilspill. Det blir jo mest realistisk at man har en bil til man kvitter seg med den, den kan jo ikke bare bli borte. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Gleder meg så utrolig. Har verken sett eller lest så mye om dette enda, vil heller vente til det nærmer seg release. Ellers går tiden altfor treigt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Først Risen en periode så kommer Mafia 2 ut... Flotters! Hmm... Jeg lurer på hvor "realistisk" bilkjøringa kommer til å bli ? Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Hva syns du/dere som fikk testa spillet om kjøringa i spillet? Siden av det jeg så på GT.com, så så bilene litt stive ut når man svingte. Endret 27. august 2009 av Whigga Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Vi har dessverre ikke fått sette fingrene i spillet selv, så alle inntrykk er basert på presentasjoner av ekte gameplay. Kjenner ikke til om noen andre spillmedier har hatt tilgang til såkalt "hands-on". Som nevnt tidligere så har jeg vært veldig fornøyd med hvordan bilene oppfører seg i Mafia 2, selv om det selvsagt ikke er noen bilsimulator. Det finnes helt sikkert en drøss med folk som har bedre peiling på bil enn meg her inne, så hvorvidt stiv fjæring er noe som er symptomatisk for biler fra femtitallet eller ikke skal jeg ikke uttale meg om Endret 27. august 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Nei ok. Nei mente ikke at det skulle kjøres som på Gran Turismo eller noe sånt . Men til tider så det litt ut som Saint's Row 2 kjøringa som er helt forferdelig å se på, men blir sikkert bedre i fullversjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå