Szmekken Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Lekkert, men vi får vel håpe at skademodellen vi ser ikke er den endelige ... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Synes det så veldig lovende ut. Ser ikke helt hva som var galt med skademodellen Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Liker at det er Petter Solberg som kjører Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Synes det så veldig lovende ut. Ser ikke helt hva som var galt med skademodellen Subaruen var jo innom veggen en del ganger i løpet av racet. Burde nok blitt litt oppskrapet og fått noen småbulker. redigert: i "skadevideoen" det linkes til synes jeg også bilen tar litt lite skade. Alt er kosmetisk (paneler som faller av), ser lite til skader på hovedstrukturen til bilen. Burde nok blitt trykt sammen bak. Endret 27. august 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 En av grunnene til at en ønsker skademodell er jo nettopp det at det ikke skal være mulig å kjøre videre etter en frontkolisjon i 180 km/t. Å sette en stopper for wallgrinderene ... Lenke til kommentar
Akert Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Skadegreia der så jo helt sykt dårlig ut...... Bilen som kjørte inni rævva på den andre var det ikke ei skramme på. Endret 27. august 2009 av Akert Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Jeg er enig med hva dere skrive angående skademodellen, men bedre enn ingenting da:P Vil også adde litt info at det blir bare cockpit view i 170 biler. En ting jeg håper vi kan være enige om er at GRID og DIRT har den beste skademodellen eller? Endret 27. august 2009 av Nebula Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Beklager dobbelpost. Endret 27. august 2009 av Nebula Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Skademodelering er ikke ferdig, for de som synest den sugde. http://www.psxextreme.com/ps3-news/5682.html Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg er enig med hva dere skrive angående skademodellen, men bedre enn ingenting da:P Vil også adde litt info at det blir bare cockpit view i 170 biler.En ting jeg håper vi kan være enige om er at GRID og DIRT har den beste skademodellen eller? Kilde? Jeg er ganske sikker på at "kun" ca. 170 biler vil få skademodell på cockpit. Resten av bilene har selvfølgelig også cockpit-view, men kun utvendig skademodell. Jeg orker heller ikke lete opp kilde. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Håper bare de forbedrer kjørefølelsen slik at det faktisk føles som en simulator. Kanskje det da blir innkjøp på meg og, men har mine tvil. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 For de som ikke forsto cockpit-delen, betyr det at bare 170 biler har skademodell invendig, men alle biler har utvendig. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tror vi venter til etter TGS for å være sikker på dette. Er mange rare oversettelser osv så gud vet hva som er rett. Men er bare 20 dager igjen å vente, så vet vi nok MYE MYE mer om GT5. TIDENES BILSPILL! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Håper på fortsatt full skademodelering i GT og håper vi får vite mere på TGS. Blir nok ett knallspill uansett men hvor nærmere real life det blir jo bedre og håper att GT tar med MB Lancer SS 08. :rolleyes: Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Endret 23. september 2009 av Macintosh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå