Pebble Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 har prøvd 3 ganger nå, men får feilmeldingen: 800283f0 Noen som har noen gode råd og tips på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 sier veldig lite da. hvilket program bruker eller hw bruker for at den feilmeldingen kommer opp? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 bruker den vanlige gjenopretningen som er der.. Tok backup før jeg skulle instalere linux, også nå når jeg skulle gjennoprette det, gikk det ikke.. fikk feilmelding ca 30-40% uti oppretningen.. Fikk gjennoprettet det meste av save-filene.. (Men ikke de krypterte, Rock band og GH-WT iallefall) og ingen av PSN spillene mine kom tilbake.. Nå har jeg bare bitt i det sure eplet, og laster ned alt på nytt, så får jeg bare starte på nok en ny rock band save.. bah! Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Har du prøvd å koble til den eksterne disken til en PC, og sjekke at ikke backupfilene er blitt ødelagte? Det skal ligge en rekke med like store filer (1 eller 2 GB, husker ikke...). Det kan hende det hjelper med en checkdisk. Men hvis en fil er blitt f.eks. 0 byte hjelper det neppe. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 De er ikke like store nei.. Det er 1 på 5,3 mb en 1 på 23 mb 6 på 4 gb 1 på 2 gb 1 på 273 mb skjønte ikke hva du mente med å kjøre en checkdisk jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå