kimbru Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Er det noen som vet om denne kjøleren vil passe et MSI K7N2 DELTA-ILSR og/eller EPoX EP-8RDA3+ ettersom denne kjølerribben er nokså stor... Noen som har dette oppsettet? på forhånd takk Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 MSI kortet har ikke 4 slike hull rundt socketen, så hvis du går for det så må du ta en SLK-800(dessuten klokker ikke msi-korta så bra at du trenger en så ekstrem kjøler). EpoX vil fungere hvis du bøyer litt på noen kondensatorer(tror jeg, har ikke testet selv) Lenke til kommentar
kimbru Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 ok... da skal jeg ikke ha msi kortet... men er det ingen som har testet med epox kortet og denne kjøleren? liker ikke tanken på å bøye de skjøre kondensatorene... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 du kan jo altids lodde av kondensatorene og feste på noen ledninger men er litt risky det også hvis man ikke har lodda så mye før...men er en mulighet.... Lenke til kommentar
kimbru Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 nei.. da finner jeg heller en mindre vifte... hehe takk for svarene... :smile: Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Passer helt fint på et abit nf7 v2.0 kort. Hakket vassere enn epox på overklokking Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Du kan jo også kjøpe SLK-800 med vanlig socket-feste. Den er bortimot like bra som SLK-900 + den er billigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå