head_hunter Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg fikk en skole pc i dag som jeg lurer på er noe serlig god? Det er en Hp pc 6735b Her er specsene (?) AMD TurionX2 Dual Core Mobile RM-74 2.20 GHz Performance Rated at 4.29 GHz Microsoft Windows XP Professional (Build Service Pack 32600) ATI Radeon HD 3200 Graphics (ATI Radeon HD 3200 Graphics (0x9612)) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Ingen som gidd å svare? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 La Can You Run It? finne ut av det Lenke til kommentar
ZaiRoX_InnleggNO Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) B-en i 6735B står for business som tilsier at det ikke er noe særlig til grafikkort i maskinen. Så funker ikke til spill hvis det var det du mente. Endret 31. august 2009 av ZaiRoX Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Til skolearbeid er den ypperlig, men i og med at det er en skolepc kan du ikke forvente at den skal takle all verden av spill ol. Du kan lese denne testen for en bedre beskrivelse. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Skjmkortet i maskinen er av typen som er integrert i hovedkortet. Du vil med andre ord ikke kunne kjøre noen nyere spill. Du klarer kanskje å kjøre spill som Warcraft III, Age of Empires 2, Settlers 3, Half-Life 1 og andre litt eldre spill på den. Men ikke forvent deg å kunne kjøre for eksempel Half-Life 2 med god grafikk eller å i det hele tatt kunne spille grafikkmonstre som Crysis. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Har samme PC selv, og ifølge IT-ansvarlig på skolen var den myyye bedre enn det VG2 og VG3 har fått. Jeg har testet den litt, og den kjører fint TF2 så regner med den kjører HL2 på medium eller high. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg har prøvd hl2 det funker helt fint. Jeg har også prøvd Lrd of the rings online på very high, Den hakket litt på ultra high. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå