Gå til innhold

Xbox 360 Arcade lurt uten HDMI utgang?

Xp3ri3nZ

Anbefalte innlegg

Hei eg har tenkt å kjøpe xbox arcade siden den er så billig som 1500 på lefdal! Men om den er uten hdmi utgang? Hvordan fungere dette med full hd ledninger uten hdmi osv? Eg har en Full Hd 47 tommer som eg tenkte å bruke til xboxen. Gjør eg noe dumt viss eg kjøper billig versjonen? Va er er forskjellen på alle disse versjonene uten om hardiskk størrelsen da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer at det er uten HD. Det følger med ett innebygd minnekort på 256 mb eller noe. Det blir fort spist ned til 140 eller noe etter første store Xbox dashboard oppdatering. Savegames og slikt fungerer fint på minnekortet.

Demoer og slik funker dårlig på så liten plass ..

Jeg kjøpte meg ett sånn starterkit i etterkant hvor du får 60 Gb HD, headset og 3 mnd gratis live. Denne kostet meg 699 på EbGames.

nAz-guL :D

Endret av nAz-guL
Lenke til kommentar

Om du uansett skal ha harddisk bør du sjekke opp om det er like greit å gå direkte for en Pro eller Elite.

Pro følger det med 60 GiB HD og komponent kabel mens Elite har 120 GiB HD, komponent og HDMI kabel.

Både Pro og Elite følger det med et enkelt headset med microfon og en nett kabel, noe det ikke gjør med Arcade.

Forskjellen ligger i hva som følger med i esken, innmaten i konsollen er identisk.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Skal du bruke optisk kabel til lyd tror jeg du må ha den originale Xbox HDMI kabelen som følger med Elite. Den kan såklart kjøpes utenom også, men må du ha den til å begynne med er det like greit å gå for en Elite.

xbox_360_hdmi_av_kabel_1941716764_0_Big.jpg

Skal du bruke HDMI til både lyd og bilde kan du kjøpe hvilken som helst kabel.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...