mcgroven Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Snart klart for kinabykrig på Sonys bærbare. Les hele saken Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Er det ikke svært sannsynlig at vi får det 20. oktober, ihvertfall som digital nedlasting? Hadde jo vært veldig greit å rulle ut nedlastingen samtidig over hele verden. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 På PSP loves vi oppskalert grafikk i widescreen, bedre lyssetting og animasjoner og nye oppdrag :rolleyes: Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg er ganske spent på hvordan dette blir til psp Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Det er helt likt DS-versjonen, men med litt oppdatert grafikk og dynamikk og lyd. 3-persons perspektivet fra tidligere PSP-versjoner er helt borte. Her har du større skjerm og bedre oppløsning og lyd, så det akn hjelpe, men det er i bunn og grunn veldig likt DS`en. Ikke at det er negativt, men greit å vite. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Trur faktisk dem har fått til noe lurt med minispillene, som på DS. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 En stor del av DS-versionen var jo alt man kunne gjøre med tuchscreenen. Lurer på hvordan de tingene blir til psp-versionen. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg gleder meg i alle fall. Hvis vi er heldige gjør psp-versjonen noe spennende som alternativ for touchscreenen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Håper for guds skyld at dette blir en god konvertering til psp og ikke en middels utgivelse. Har troen på at gutta fra R* gjør arbeidet godt. Et garantert kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå