Gå til innhold

Er Rune Scape dårleg?

Anbefalte innlegg

Hei, det er mange som seier at RuneScape er eit utroleg dårleg spel, men er det egentleg det?

Det er jo slik at des fleire nivå du har på eit RPG des betre er det, og i dette tilfele har det 24 ulike ferdigheiter og 99 nivå innanfor alle dei forskjellege ferdighetane. DVS at spelet ligger godt an når det gjelder ferdigheit nivåa. Eit RPG burde og vere fritt og det burde vere mykje monster med forskjellege nivå på monserane, og det har RuneScape, det er fritt og det er mykje monster å trene på. Eit RPG har somregel klasser som gjer at du kun kan bruke til dømes; magi. På RuneScape har du ingen klasser, berre nivå inanfor forskjellege slos ferdigheter, som magi, styrke, angrep, pil og bue, forsvar, på kalling og liv, og des høgare nivå du får i desse ferdighetane går du opp hovud slos nivå. det høgaste nivået på den er 138. Det er også bra om eit spel har mange oppdrag, RuneScape har over 150 oppdrag. Og eit RPG har somregel god grafikk, det har RuneScape og, ikkje den beste men det er så pass at dei fleste pc'ane kan spele spelet utan å hakke. Og alle veit jo kor kjedleg det er å måtte vente på å laste ned eit spel før du kan spele det, med RuneScape trenger du ikkje å laste ned spelet, du speler det rett i internett vinduet. Kontrollane er jo og gode også. Mange seier at grafikken på Rune Scape suger, men den er oppdatert, så grafikken er faktisk mykje betre enn før! Men uansett, folk speler jo spel som, til dømes, Doom, Duke Nukem 3D, Elder Scrolls 1-2 og det har jo nesten papir figur grafikk, og Elder Scrolls 1-2 er jo og RPG spel, så kvifor var grafikken til Rune Scape så utroleg dårleg då?

Mange sluttet jo etter at PK'ing forsvant, men det er no tilbake og betre enn før, du har Wilderness der PvP systemet funker som før, berre det at du får eit mål som du skal drepe for å få betre ting når dei dør. Du har Bounty Hunting, der du får eit mål, og når du har drept nokk mål får du belløninger.

Mange seier og at Rune Scape er for barn, men aldersgrensa er jo faktisk 13 år, og det er faktisk veldig mange rundt 20-30år som speler Rune Scape, men selfølgeleg, i følge dykk som ikkje likar Rune Scape har jo dei som speler ingen liv, men veit du kva, eg er lei av å høre den settininga heile tida!

ein bra ting til før eg avslutter er og at Rune Scape har jo det dei fleste kaller "members" då betaler du får å kunne gjere meir liksom, og utenom "members" kan du spele så lenge du vill gratis! "Members" koster rundt 30-70 kr, vist du tenker deg World of Warcraft, der du får ein 10 dagars gratis trail og etter det så må du betale utrolige 100kr får å spele i månen! World of Warcraft har rundt 11'000'000 brukarar i databasen sin, Rune Scape har rundt 130'000'000 brukerar i databasen sin!

Konklusjon er jo faktisk at Rune Scape er betre ein andre RPG spel!

Vell det var alt eg ville sei! Ha ein fin dag :)

-Eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som mener at RuneScape er et dårlig spill bør ikke taes seriøst. For at et spill skal være dårlig, så må det faktisk også være dårlig.

WoW og AoE byr på en enda mer fornøyelig spillopplevelse enn det RuneScape kan. Jeg har vanskelig å tenke meg at RuneScape er et bedre MMORPG enn WoW/AoE.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke akkurat innvendinger mot akkurat spillet men,

Og alle veit jo kor kjedleg det er å måtte vente på å laste ned eit spel før du kan spele det, med RuneScape trenger du ikkje å laste ned spelet, du speler det rett i internett vinduet

Folk som har spilla mer enn minesweeper og edderkoppkabal m.m

vet at browser spill IKKE trenger å sammenlignes engang med spill man installerer

Og stort sett så laster man ikke ned spill? man installerer?

Bare lurte på hvor "Alle" kom inn i bildet siden akkurat det problemet har jeg ikke hørt fra mange at de velger browser spill istedet :b

så du har jo muligens rett at det er av de bedre browser baserte rpg,

men å konkludere med noe som kun er din egen mening med at det er best og sikkert endel flere synes også såklart. Det er jo litt feil allikevel

Ja jeg har spilla rune scape, men det er igjen en total kopi av Ultima Online som jeg igjen vil syns er litt bedre på alle måter, runescape virker for meg igjen en billigversjon av et gratisspill hvor du kan velge å betale penger for å få fordeler.

Pking var faktisk det eneste som var morsomt med runescape ( I teorien) om man har spilt ultima online i pk dagene så var det av de større gledene en hadde, men i Runescape pvp.. da satt iallfall jeg i spasmer av kontrollene grafikken og ja bare hele opplevelsen var et hakkete mareritt.

Med andre ord, Runes of magic lignende konsept bare med en totalt jævlig grafikk i forhold.

Men som sagt min mening, og det er jo tross alt sikkert det beste browser rpg spillet men.

Endret av piokken
Lenke til kommentar

Eg har kanskje våre litt personleg med inlegget, men eit RPG spel er kjekt når du har noko å gjere, i motsettning til WoW, der prøvde eg 10daytrailen og eg kjeda livet av meg når eg spelte. Og å instalere eit spel tar meir tid enn å laste det in slik som på RuneScape, så uansett tar det mindre tid å komme i gang. eg har ikkje sakt at Rune Scape er betre enn AoC, det er faktisk eit utroleg bra RPG og eg koste meg den tiden eg prøvde spelet, men eg må seie at eg har kost meg mest med RuneScape enn alle andre RPG spel eg har prøvd, og tru meg, eg har spelt MANGE RPG spel og slutta etter 2-3 dager, RuneScape speler eg kanskje 3-4 veker i strekk så tar eg ein pause og starter å spele igjen, RuneScape er eit spel som er lett å "starte-slutte-starte" spel, bla. fordi det ikkje tar plass på hardisken, og vist du starter å kjede deg med den orginale kan du og spele privatserverer, og PK'ing er på GOD vei tilbake. men eg ville seie at RuneScape er eit av dei beste RPG spela som er ute, og eg ville sei at RuneScape er mykje betre enn til dømes World of Warcraft. men alle har no si meining, eg meiner i alle fall at RuneScape burde få eit betre rykte enn det det har.

Lenke til kommentar

Du kan jo ikke si at WoW tar lang tid å få prøvd, med stream versjonen kan få spille innen 5 min... Og det at du kjedet livet av deg, så betyr jo ikke det at alle andre synes det. Jeg har selv spillt RuneScape og vet hvordan det er. Men etter mer erfaring ville jeg hatt mer glede av å bruke 1 time på å installere wow og spille det.. Og det du sier med at du kan starte-slutte-starte-slutte osv: Det tar ca 2-3 min å gjøre på wow..

EDIT: leif

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Den erfaringen jeg har med RuneScape er heller dårlig. Tenker tilbake til tiden når vi hadde en supertreg ISDN-linje i heimen som førte til ekstreme mengder med lag. Utover det mener jeg egentlig at man trenger en god del dedikasjon for å spille det, siden det ikke er så alt for appelerende med tanke på grafikk og lignende.

Lenke til kommentar

RuneScape er absolutt ikke et dårlig spill! Har hadde mange timer med spillet, som jeg ser på som gode minner, og det hadde noen av vennene mine også. En av grunnene, kanskje den eneste, til at folk sier RuneScape er dårlig er pga den store andelen av fjortiser som spiller. Jeg husker back in the old days da RuneScape Classic var i spring, da var det mange som var over atten år. Og det var en helt annen tone i spillet og så ikke mye til spam. Da var spillet mye mer respektert.

Har prøvd RuneScape i de nyere dager, men syns autobotene har ødelagt litt av spillet som jeg husker det. Også synd at Wilderness er borte, men er fortsatt et underholdende spill. Og ryktene sier at Wilderness skal komme tilbake en vakker dag.

Endret av Nostalgic
Lenke til kommentar
RuneScape er absolutt ikke et dårlig spill! Har hadde mange timer med spillet, som jeg ser på som gode minner, og det hadde noen av vennene mine også. En av grunnene, kanskje den eneste, til at folk sier RuneScape er dårlig er pga den store andelen av fjortiser som spiller. Jeg husker back in the old days da RuneScape Classic var i spring, da var det mange som var over atten år. Og det var en helt annen tone i spillet og så ikke mye til spam. Da var spillet mye mer respektert.

Har prøvd RuneScape i de nyere dager, men syns autobotene har ødelagt litt av spillet som jeg husker det. Også synd at Wilderness er borte, men er fortsatt et underholdende spill. Og ryktene sier at Wilderness skal komme tilbake en vakker dag.

"The Wildrness", er så og sei tilbake berre med ein liten tvist, det er inført bunty hunting i heile Wilderness, og du kan PK'e som i gamledager, berre at du får eit "target", og drop systemet er anleis. Men det hadde våre utroleg bra om den "gode gamle" Wilderness hadde kommet tilbake.

Lenke til kommentar
Runescape er greit om man ikke har råd til å investere i annet.

Runescape er moro den første timen, så daler det bare nedover.

Var combat level 50 med membership.

eg ville ikkje sei at RuneScape er bra vist du ikkje har råd til å investere i noko anna, RuneScape er eit spel du kan spele enten du er søkk rik og har alle spel i verda, eller om du er så fattig at du så vidt har råd til internett regninga. eg er einig med at den kan bli kjedleg etter ei stund men det går an å spele det ganske lenge. det er faktisk eit av det MMORPG spela som eg går tilbake til, og eg har spelt MANGE MMORPG spel.

Lenke til kommentar
Runescape er greit om man ikke har råd til å investere i annet.

Runescape er moro den første timen, så daler det bare nedover.

Var combat level 50 med membership.

eg ville ikkje sei at RuneScape er bra vist du ikkje har råd til å investere i noko anna, RuneScape er eit spel du kan spele enten du er søkk rik og har alle spel i verda, eller om du er så fattig at du så vidt har råd til internett regninga. eg er einig med at den kan bli kjedleg etter ei stund men det går an å spele det ganske lenge. det er faktisk eit av det MMORPG spela som eg går tilbake til, og eg har spelt MANGE MMORPG spel.

Nå er det ikke snakk om en enkelt person, men heller majoriteten av mmo spillere generelt :)

Lenke til kommentar

"The Wildrness", er så og sei tilbake berre med ein liten tvist, det er inført bunty hunting i heile Wilderness, og du kan PK'e som i gamledager, berre at du får eit "target", og drop systemet er anleis. Men det hadde våre utroleg bra om den "gode gamle" Wilderness hadde kommet tilbake.

Liker ikke bounty funksjonen. Likte gamle dager da man rett og slett gikk ut i wilderness å drepte hvem man ville.

Lenke til kommentar

Liker ikke bounty funksjonen. Likte gamle dager da man rett og slett gikk ut i wilderness å drepte hvem man ville.

ja du har jo eit poeng....

Lenke til kommentar
Spillet preges av latterlig grafikk, elendig lyd og musikk, fullt av små 10-åringer og ikke minst går det igjennom nettleseren.

At folk finner glede i et slikt spill har jeg aldri skjønt, blir vel ikke å skjønne det i fremtiden heller.

umm, vist det er dårleg grafikk, koffor speler folk fosatt spel som DOOM 1, elder scrolls 1-2... RuneScape har ganske god grafikk spør du meg, lyden eller musikken bryr eg meg ikkje om, har min egen musikk i bakgrunnen... og det bringer berre fordeler ved at det blir spelt i nettleseren, som til dømes, at du slepper å laste ned eller reise til ein butikk får å skaffe... eg fårstår berre ikkje problemet til folk som lar grafikken gå ut over kva du syns om spelet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...