mcgroven Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Får vi ikke flere fantastiske eventyr? Les hele saken Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Nei! Det kan ikke være sant. Ventet i evigheter på en oppfølger til Beyond Good & Evil Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Trist nyhet dette. Ikke rart dette har mindre prioritet grunnet salget av originalen. Håper bare at de ser potensialet etter hvert som andre titler blir ferdig. Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 sidespor: Hvis det er noen som vet hvordan en får 1'eren til å kjøre på vista 64bit, så skriv gjerne hvordan. Skulle gjerne hatt et gjensyn og mimre gamle dager Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hmm spilte da det uten problemer på vista 64bit det var dog steam versjonen Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Kjempetrist om dette stemmer Har gledet meg noe sinnsykt til oppfølgeren. Sakset fra Wikipedia om hjernen bak spillet: http://en.wikipedia.org/wiki/Michel_Ancel Skjul In a recent interview by Nintendo Power, Ancel confirms that he is working on a new project that means a lot to him. He also talks about Jade from Beyond Good & Evil and says "I really hope that Jade will continue to keep her values and her personality".[5] Ubisoft's CEO Yves Guillemot has confirmed that Michel Ancel is currently working on several unannounced projects, as of March 2008.[6] In a recent interview with French-based video game magazine JeuxVidéo, Ancel stated that a sequel to Beyond Good & Evil had been in pre-production by a small team for about a year, but they were awaiting Ubisoft's approval before moving into full production.[7] On December 18, 2008, at the VGL event in Paris, Ancel stated that the game has been under development for a year and a half and that the development team has received total freedom from Ubisoft, giving them the opportunity to make the game how they want.[8] Liker stilen hans. Så håper virkelig at vi får mer Beyond Good & Evil. De siste linjene fra wikipedia tydet jo på at vi hadde mye godt i vente. Også denne filmsnutten: http://www.youtube.com/watch?v=dCcX3g74nv0 Anngående kompatibilitets problemer i BG&E: De fleste nyere datamaskiner har problemer med å kjøre BG&E. Jeg har forsøkt på en rekke pcer og har bare hatt trøbbel. Driver å setter opp en gammel pc nå bare for å kunne spille en del eldre spill. Jeg har selv både steam og butikkversjonen. Endret 26. august 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Æsj, også dagen etter at jeg så på imdb at selveste Enki Bilal skulle være en av de visuelle designerne. Jeg begynte å glede meg skikkelig! Lenke til kommentar
lhz_InnleggNO Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 sidespor: Hvis det er noen som vet hvordan en får 1'eren til å kjøre på vista 64bit, så skriv gjerne hvordan. Skulle gjerne hatt et gjensyn og mimre gamle dager GoG har en versjon som skal fungere på alle nyere Windows-versjoner: http://www.gog.com/en/gamecard/beyond_good_and_evil Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ha meg unskyldt mens jeg sitter i ett mørkt hjørne å gråter Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Propaganda! =( Ondsinnet sådan. Endret 26. august 2009 av Nailer Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Dette var triste nyheter Har sett veldig frem til dette spillet. Får håpe det bare er midlertidig. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) sidespor: Hvis det er noen som vet hvordan en får 1'eren til å kjøre på vista 64bit, så skriv gjerne hvordan. Skulle gjerne hatt et gjensyn og mimre gamle dager GoG har en versjon som skal fungere på alle nyere Windows-versjoner: http://www.gog.com/en/gamecard/beyond_good_and_evil Å kjøre spillet går helt fint i alle windows versjoner. Problemet er at det er mye grafikkfeil og lagging med nyere maskinvare. Tipper det er det samme med denne versjonen også. Endret 26. august 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 hmm, jeg får bare sort skjerm når jeg starter spillet. Dette er dog originalen, så jeg får vel investere 70 kroner i GoG-versjonen som trolig er patchet for nyere os / maskinvare. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå