Gå til innhold

Rockband 3: Harmonix jobber med spillet, pluss mer?

Filmvenn

Anbefalte innlegg

Det ser ut som Rockband 3 vil komme ut neste år, trolig fordi Rockband har 2 spinnoff-spill i år vil de nok vente til neste år til å gi ut et nytt. Et Rockband rundt en artist/band skal også være i planene til Harmonix.

Forslag?

Mine forslag: Rockband: Pink Floyd

Vel fordi Led Zepplin er ikke akkurat kjent for å dele musikken sin på den måten.

Klippa fra Kotaku:

Asked by MCV whether Harmonix and MTV Games would in 2010 be releasing Rock Band 3 or another "major artist game", MTV's Scott Guthrie has said "We're exploring both – and possibly will do both. The Harmonix development team are working on what is effectively the next game, or ‘Rock Band 3'."
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt forslag: Rock Band: Green Day

De hintet fryktelig til det når de hadde presseannonseringen om DCL'et. De snakket om hvor stor og mangfoldig Green Day er og, at de har mer enn nok materiell til å lage et spill av er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg har alltid drømt om Judas Priest (men nå har jo de veldig mange sanger tilgjengelig nå) og Van Halen, men aldri om jeg kjøper GH: Van Halen. Hadde dog vært veldig, veldig fornøyd med Pink Floyd. Green Day derrimot, de har jeg ikke så til overs for.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...