Heretic_InnleggNO Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) De fleste av oss som er noenlunde interessert i diskusjoner, har som regel flere brukere over flere forumer. Så ingen tråd som dette når jeg søkte, så da var det vel bare å kjøre på? Tråden skal ikke ha som formål å være reklame for andre forumer, heller å samle forumbrukere som bruker flere forumer. Noen vil kanskje bli overrasket over at nettopp du hadde en bruker på det forumet også. Selv har jeg bruker på blant annet Gamereactor.no, Gamer.no, Diskusjon.no, Spill.no, og Bungie.net. Disse forumene er de jeg til dag er mest aktive på, selv om det finnes mengder av andre norske og utenlandske sider jeg har bruker på, men der er jeg ikke så aktiv. Sleng gjerne med post-counts og/eller annen informasjon. Da gjenstår det å nevne hva jeg kaller meg på disse forumene: Gamereactor - The Heretic, minimum 10.000 poster og vært medlem siden 2005. Diskusjon.no - 041204, her har jeg nettopp begynt å bli stadig mer aktiv, slik som her på Gamer.no/er ikke en like passiv bruker som før. Medlem siden Mars 2007. Spillmagasinet/Spill.no - Heretic, vært medlem i 182 dager, 135 innlegg. Bungie.net - GR Heretic, 300+ innlegg, vært medlem siden April 2007. Øvrige sider jeg har bruker på: N4G - GR Heretic Battlefield.no - iHeretic Xbox.com - MS Equinox Gamespot - GRHeretic Spillarkivet.no - Malle Gamepad.no - Heretic GameTab IGN Atari.com - Muddy Chicken Forzamotorsport.net - MS Equinox HaloNorge.no CatchGamer Er i hvert fall disse jeg kommer på i farta. Endret 26. august 2009 av 41204 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Diskusjon.no: Nixx Gamereactor: Snurreleif TrueAchievements: Snurreleif 1UP: Mr.Lambino Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Diskusjon.no: Laland Gamereactor: Laland Bungie.net: FantaSmurf Xbox.com: laland360 n0n Gametrailers: Laland360 N4G: Laland IGN: laland_n0n Øvrige sider: Laland/Laland360/Lalanden Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Sikkert noen jeg ikke husker, men here goes: Battlefield.no/forum - vaiNe_ | 91 poster board.ogame.org - Vaine | 3000+ poster eveonline.com - Vaine Amarr | 100+ poster diskusjon.no - Vaine | 10+ poster catchgamer.no - vaiNe_ | Medlem bethsoft.com/bgsforums - Nordic Fabricant | 1300+ poster cadred.org - vaiNe_ | 50+ poster forum.barrowdowns.com - Vaine | 100+ poster source-radio.net - Vaine | Medlem newgrounds.com - Vaine | Medlem metallicabb.com - Vaine | 20+ poster Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Gamer.no: iharal3 Gamereactor.no: Majesty Diskusjon.no: Majestyy Edit: Øvrige: iharal3 Endret 26. august 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Giantbomb, ComicVine og Diskusjon.no: lolidude Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Joonaas på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Diskusjon.no: Matsemann, 5200 innlegg Norskwebforum: Matsemann, 1700 innlegg Wowhead&MMO-champion: Matsemann, 10-20 innlegg, masse grønne ting. Ellers er det tidligere guildforum, forumet til kingsofheaven/AoE2 brukte jeg en del før osv. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Innlegg.no | HCG Webs.com | HCGam3r Spill.no | usveinha GameReactor | usveinha97 /Har laget ny, HCG. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 forums.bioware.com - Ekyri diskusjon.no - Crichton bethsoft.com/bgsforums - conquerix escapistmagazine.com - bigmanjokk vgd.no - joakim_afc Lenke til kommentar
Justice_InnleggNO Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 innlegg.no - Justice (Joinet nettopp) blackmesasource.com - Justice crymod.com - Justice (Er der en god del timer hver dag) mycrysis.com - Justice (for en overraskelse!) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Innlegg.no - Benny Diskusjon.no - Benny TT-Forums - Bennythen00b Pleide å bruke Bennythen00b over alt før, men så var Benny ledig her, og kisen som hadde Benny på Diskusjon hadde ikke besøkt forumet på 5 år. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Her: Lakus Diskusjon.no: Lakus Teamchrissj.net: Bare Lakus YouTube: Lakuspakus Twitter: Lakuspakus GiantBomb: Lakus N4G: Lakuspakus (Det er som regel meg om du ser noen fra Norge med Lakus i navnet) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 her: bazukh diskusjon.no: bazukh forum.dsgf.no: bazukh Holder meg stort sett til ett nick, ja. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Gamereactor: Paisley Diskusjon.no: FVL Spill.no: Paisley Spillarkivet.no: Paisley Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Holder stort sett til på Diskusjon.no, jeg. Under samme alias. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Blåbær på diskusjon.no, har konto andre steder men det er ikke spillrettet, men musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå