V. Haugen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Sitter du fast i et dyrt bredbåndsabonnement, er det på tide med en opprenskning ? Her er de beste tilbudene. Les saken her Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 En tråd for hver side i artikkelen eller? Lenke til kommentar
Gjest Geir Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Dere glemmer glatt å ta med følgende i prissammenligningen: Hvis du har IP-telefon! Ved å velge 900/900 fra CanalDigital sparer jeg ytterligere ca. 80,- pr. mnd., og forskjellene er mye større enn i deres sammenligning. Lenke til kommentar
Gjest Roald Bentzen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 ICE er tingen! Bra hastighet (vil øke sterkt), enorm fleksibilitet, Kr 299/mnd. Allerede utmerket til små kontorbruk. God service! Lenke til kommentar
Gjest cisco Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 dere tar ikke med linje leie ved full aksess adsl ser jeg, er 79 kr tilegg i mnd på det, noe som gjør at ventelo ikke er så billige som dere gir inntrykk av. er for mange av dere som tror dere har peiling nok på markedet til å sette opp sånne artikler som det her, jeg jobber i bransjen og kan dete, gjør litt mer research neste gang. er sikkert flere ting jeg kan pirke på men orker bare ikke. blir for dumt. slutt å anbefal ting dom ikke er reelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg