Gå til innhold

HTC Hero blir lynrask


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mobomann

Jeg har HTC Hero lastes til randen med programmer og aktiveitet på alle scenes, den er lynkjapp uansett.

Får man treghet på sin Hero ligger grunnen hos bruker i 99,9% av tilfellene. Den nye oppdateringen vil lukke programmer raskere, men man kan jo selvsagt lukke programmer selv via TasKiller ol. Jeg satt min på en skikkelig prøve i går jeg kjørte full aktivitet på alle widgets, CoPilot Live kjørte og navigete i bakgrunnen, jeg hadde oppe 3 vinduer som lastet i browseren, spilte musikk samtidig som jeg byttet scenes - uten lag, så scrollet jeg i menyen - uten lag, så skrev jeg en melding - uten lag, så åpnet jeg og spilte Asphalt 3 - uten lag. Dette er faktisk en meget imponerende prestasjon, det er ingen tvil om at måten Android behandler oppgaver på er vanvittig imponerende, prøv å gjør det samme på en WM telefon eller en med Symbian...de har ikke sjanse. Skulle gjerne prøvd det på 3GS, men det lar seg jo ikke gjøre, men den ville ikke taklet det uansett grunnet begrensninger i OS.

Lenke til kommentar
Gjest -Ronin-

...er det noen som vet om (og evt. når) HTC eller andre produsenter planlegger å slippe Android-telefoner med QWERTY (slik som HTC Touch Pro 2, SE XPERIA, etc.)?

 

Rykter mottas med takk! ;-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...