Gå til innhold

Everquest 2 - Generell diskusjon og informasjon.


Anbefalte innlegg

Moro at jeg skulle snuble over denne tråden da. Jeg så i dag at EQ2 Rise of Kunark Starter Pack er ekstremt billig på Steam. Jeg har gått en stund og stusset på hvilken MMO jeg skulle sette meg inn i. Og i påvente at neste års MMO nyheter kan jeg like godt se meg litt tilbake og prøve EQ2.

Må bare finne en liste over alt tilleggsinnholdet og sørge for versjonen jeg kjøper har alt, og sette meg litt inn i det ellers.

 

Edit: Ser faktisk ut som Steam versjonen har alt. Noen som kan bekrefte dette?

 

Ikke akkurat, men inneholder den The Shadow Odyssey (som er siste expansion) skal alt følge med ja :)

Ser ikke ut som den er der, men for to og en halv euro forventet jeg ikke det heller. Jeg kjøpte det nå fra Steam, så får vi se hvordan det går.

Edit: Ser nå at den siste tilleggspakken koster under 5 euro (under juletilbudet) så jeg burde kanskje bare kjøpe det og. 7 euro for en MMO med 5 tilleggspakker og slikt er ikke så ille.

 

Edit2: Nei har du sett. Jeg kjøpte feil pakke. Jeg trodde The Shadow Odyssey som var på Steam bare var tilleggspakken, men det er Starter pack som jeg nevnte, og den nyeste tilleggspakken. Den var sleip.

Endret av phnax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kjøpte jeg tilsammen 4 spill, blant annet everquest 2 og Vanguard :)

 

edit: Beklager, tenkte ikke over at det ble dobbelpost!

Jeg har faktisk kjøpt ni spill på Steam i dag, inkludert EQ2 to ganger. Gode tilbud er vanskelig å motstå. Gleder meg til å se morgendagens spesialtilbud.

Lenke til kommentar

for 40kr til får du med siste expansion pack, tror neimen jeg skal prøve meg ut på det her, når det er så billig :)

Oi, neimen, har du sett, Vanguard til 2.50 og.. hmm tough choice :hmm:

 

EQ2 > Vanguard ;)

 

Si hei da, om dere velger pvp server. /tell Cion (på nagafen) :)

Endret av audunaudun
Lenke til kommentar

Er det stemning for en "Everquest 2 - generell info og diskusjon"-tråd?

Kan prøve å sette sammen en jeg :)

Gi gass :)

 

Eller så kan trådstarter døpe om denne tråden, den har jo allerede litt kjøtt på beina ;)

 

Eneste er vel at han ikke har skrevet et eneste innlegg etter trådstart. Jeg prøver å snekre ihop noe jeg. Så ser vi ;)

Lenke til kommentar

Hei, etter litt research fant jeg ut at Shadow Odyssey pakka inneholdt alle ekspansjonene + grunnpakka så har akkurat kjøpt den. Lurer på hvilken server flest folk fra forumet spiller på?

 

Gleder meg til å få prøvd spillet.

 

Mvh. Sondre

 

 

Heisann Sondre. Jeg spiller på Nagafen, som er den mest aktive PvP-serveren. Det er en US-server, den europeiske PvP-serveren ble merget inn i denne. Der spiller også Bulletus. Jeg spiller i guild med 3 andre norske der og vi hjelper deg gjerne i gang ;) Guilden heter Forgotten Legends og er veldig aktiv. Jeg heter Cion(good side) ingame.

 

Ellers er det spillere på Splitpaw og Runnyeye som er europeiske PvE-servere. Jeg har ikke spilt der på lenge. Så jeg kan ikke fortelle om aktivitet og slikt der, men det kan nok Bulletus og firberblad ;) De er på Runnyeye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...