oyvjak Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Moro at jeg skulle snuble over denne tråden da. Jeg så i dag at EQ2 Rise of Kunark Starter Pack er ekstremt billig på Steam. Jeg har gått en stund og stusset på hvilken MMO jeg skulle sette meg inn i. Og i påvente at neste års MMO nyheter kan jeg like godt se meg litt tilbake og prøve EQ2. Må bare finne en liste over alt tilleggsinnholdet og sørge for versjonen jeg kjøper har alt, og sette meg litt inn i det ellers. Edit: Ser faktisk ut som Steam versjonen har alt. Noen som kan bekrefte dette? Ikke akkurat, men inneholder den The Shadow Odyssey (som er siste expansion) skal alt følge med ja Ser ikke ut som den er der, men for to og en halv euro forventet jeg ikke det heller. Jeg kjøpte det nå fra Steam, så får vi se hvordan det går. Edit: Ser nå at den siste tilleggspakken koster under 5 euro (under juletilbudet) så jeg burde kanskje bare kjøpe det og. 7 euro for en MMO med 5 tilleggspakker og slikt er ikke så ille. Edit2: Nei har du sett. Jeg kjøpte feil pakke. Jeg trodde The Shadow Odyssey som var på Steam bare var tilleggspakken, men det er Starter pack som jeg nevnte, og den nyeste tilleggspakken. Den var sleip. Endret 25. desember 2009 av phnax Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) for 40kr til får du med siste expansion pack, tror neimen jeg skal prøve meg ut på det her, når det er så billig Oi, neimen, har du sett, Vanguard til 2.50 og.. hmm tough choice Endret 25. desember 2009 av Leaf Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fullpakken hos SOE koster 109,- Da følger alt til eq2 med. Ikke akkurat dyrt det heller. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 neinei, men det koster 60kr tilsammen på steam, men det varer jo dog bare til 3 januar, men alt i alt et godt tilbud Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Da kjøpte jeg tilsammen 4 spill, blant annet everquest 2 og Vanguard edit: Beklager, tenkte ikke over at det ble dobbelpost! Endret 25. desember 2009 av Leaf Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Da kjøpte jeg tilsammen 4 spill, blant annet everquest 2 og Vanguard edit: Beklager, tenkte ikke over at det ble dobbelpost! Jeg har faktisk kjøpt ni spill på Steam i dag, inkludert EQ2 to ganger. Gode tilbud er vanskelig å motstå. Gleder meg til å se morgendagens spesialtilbud. Lenke til kommentar
audun.g Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) for 40kr til får du med siste expansion pack, tror neimen jeg skal prøve meg ut på det her, når det er så billig Oi, neimen, har du sett, Vanguard til 2.50 og.. hmm tough choice EQ2 > Vanguard Si hei da, om dere velger pvp server. /tell Cion (på nagafen) Endret 26. desember 2009 av audunaudun Lenke til kommentar
audun.g Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er det stemning for en "Everquest 2 - generell info og diskusjon"-tråd? Kan prøve å sette sammen en jeg Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det høres ut som en god ide. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er det stemning for en "Everquest 2 - generell info og diskusjon"-tråd? Kan prøve å sette sammen en jeg Gi gass Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er det stemning for en "Everquest 2 - generell info og diskusjon"-tråd? Kan prøve å sette sammen en jeg Gi gass Eller så kan trådstarter døpe om denne tråden, den har jo allerede litt kjøtt på beina Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Noen her som spiller på Splitpaw? Hadde vært fint å få noen å spille med. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg er Bullgrim på Runneye og Bulletus på Nagafen . Lenke til kommentar
audun.g Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Er det stemning for en "Everquest 2 - generell info og diskusjon"-tråd? Kan prøve å sette sammen en jeg Gi gass Eller så kan trådstarter døpe om denne tråden, den har jo allerede litt kjøtt på beina Eneste er vel at han ikke har skrevet et eneste innlegg etter trådstart. Jeg prøver å snekre ihop noe jeg. Så ser vi Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Han var jo online senest i går, bare send han en PM, så slipper vi å ha 2 tråder Lenke til kommentar
audun.g Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Han var jo online senest i går, bare send han en PM, så slipper vi å ha 2 tråder Done Skal sende han litt info han kan legge til i posten seinere også Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei, etter litt research fant jeg ut at Shadow Odyssey pakka inneholdt alle ekspansjonene + grunnpakka så har akkurat kjøpt den. Lurer på hvilken server flest folk fra forumet spiller på? Gleder meg til å få prøvd spillet. Mvh. Sondre Lenke til kommentar
audun.g Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei, etter litt research fant jeg ut at Shadow Odyssey pakka inneholdt alle ekspansjonene + grunnpakka så har akkurat kjøpt den. Lurer på hvilken server flest folk fra forumet spiller på? Gleder meg til å få prøvd spillet. Mvh. Sondre Heisann Sondre. Jeg spiller på Nagafen, som er den mest aktive PvP-serveren. Det er en US-server, den europeiske PvP-serveren ble merget inn i denne. Der spiller også Bulletus. Jeg spiller i guild med 3 andre norske der og vi hjelper deg gjerne i gang Guilden heter Forgotten Legends og er veldig aktiv. Jeg heter Cion(good side) ingame. Ellers er det spillere på Splitpaw og Runnyeye som er europeiske PvE-servere. Jeg har ikke spilt der på lenge. Så jeg kan ikke fortelle om aktivitet og slikt der, men det kan nok Bulletus og firberblad De er på Runnyeye. Lenke til kommentar
Norum88 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hey! Jeg spiller på Nagafen pvp server. Er det noen nye der ute som vil starte ny Char anbefaler jeg denne serveren på det sterkeste Oh yeah Main Char: Felor Class: Ranger Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Da har jeg staret et Warden på Nagafen(PvP). Heter Joddli og er bare lvl 7 så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå