Joachim_F Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hvis Victoria 2 tjener penger skal Fredrik Wester ta håret. Les hele saken Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Usch... Minnar meg om han sleske typen bak nettlesaren Opera. "Viss me får 1 million nedlastingar skal eg symje over atlanteren". Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det er vel strengt talt mer sannsynlig at paradoxsjefen klarer å rake håret enn at en bleikfeit landsmann skulle klare å svømme over atlanterhavet med ren viljestyrke. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Haha, dette var moro. Bra PR stunt etter min mening. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Usch... Minnar meg om han sleske typen bak nettlesaren Opera."Viss me får 1 million nedlastingar skal eg symje over atlanteren". Nja, i motsetning til von Tetzchner, så er ikke dette noe stunt Wester har gått ut i det brede media med, men snarere en kunngjøring på Paradox-forumet. Må vel også si meg enig med Wester, det er andre spill (les: Crusader Kings) som frister mer enn et nytt Victoria. Paradox virker forøvrig som tidenes mest sympatiske spillutvikler. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Nja, i motsetning til von Tetzchner, så er ikke dette noe stunt Wester har gått ut i det brede media med, men snarere en kunngjøring på Paradox-forumet. Må vel også si meg enig med Wester, det er andre spill (les: Crusader Kings) som frister mer enn et nytt Victoria. Paradox virker forøvrig som tidenes mest sympatiske spillutvikler. Jeg synes Victoria er et av Paradox' beste spill. Blir garantert kjøp her. Endret 25. august 2009 av Avien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå