Joachim_F Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Trials HD er spillunderholdning av enkleste og beste sort. Les hele saken Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Likte denne artikkelen, og har personlig klart å karre meg til 2-3 sølvmedaljer på Extreme banene! Er blitt mye frustrasjon og pælming av håndkontrollere -_- Lenke til kommentar
Kyrremann Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Bare digger dette spillet! Utrolig vanedannene, men morsomt. Og det beste er at man kan lage sine egne baner nå! Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hei, jeg kunne gjerne hatt flere på vennelista som spiller dette spillet, alltid gøy med fler rekorder å spille mot Legg gjerne til gamertagen min i vennelista: Strepto91 Lenke til kommentar
NN1000 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Dette er mitt favorittspill hittil i år Har vel sølv på 3 av 4 extreme-baner. Den siste er dog helt sinnsyk! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Prøvde èn bane i demoen, og kjøpte det med en gang. Veldig godt gjennomført og utrolig underholdende! Har ikke sett meg selv trykke B så mange ganger før. Veldig strømlinjeformet grensesnitt som gjør prøv-og-feil metoden underholdende. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Prøvde demoen i går kveld, og det blir garantert et kjøp nå til helga. Har ikke spilt denne typen spill siden Elasto Mania, så det var rett og slett et gledelig "gjensyn". Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Har Trials 2 til pc, og jeg likte det veldig godt. Selv om man restart-knappen sikkert blir ødelagt snart. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 God anmeldelse. Du har tatt med det som er verdt å nevne og presentert spillet slik det faktisk er. Har hatt det utrolig gøy med det spillet her og kan trygt anbefale det til andre. 9/10. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Beste indie spillet jeg har spilt på mange år.. Er det noen som har greid å komme forbi 1:20 på linken jeg sender? Jeg greier aldri i verden å komme opp der add meg gjerne: Sir BragAlot Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Trikset er å komme seg opp på bakhjulet slik at når du treffer eska med sykkelkroppen blir du kasta fremover og opp. Endret 26. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg må vel kjøpe dette også Er det bortimot samme som elasto mania? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Oh, jeg elsker dette spillet på PC (type 123spill.no osv). Må ha det på kjeksboks også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Kjøpte det tidligere i dag og det er like avhengighetsskapende som lignende titler på PC. Storfornøyd og enig med anmeldelsen. Endret 3. oktober 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå