VEH_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 N64-klassikeren er på vei til til Xbox Live. Les hele saken Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Fucking endelig! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Beste spillet på N64 ditta Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 En fantastisk klassiker i ny drakt er akkurat det Xbox live Arcade trenger, gleder meg utrolig mye Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Dette skal jeg definitivt ha!! Lenke til kommentar
albions Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Dette er must have for min del Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nice! Men for å være litt ekstra kravstor: Hvorfor kan ikke en GoldenEye remake komme også? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nice! Men for å være litt ekstra kravstor: Hvorfor kan ikke en GoldenEye remake komme også? Rare lagde det også, så hvorfor ikke Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Har aldri prøvd Perfect Dark, så skal bli moro å se om det er alt det alle skal ha det til. Når det gjelder GoldenEye, så har Rare, Nintendo og Activision vanskelig for å komme til en enighet når det gjelder en relansering av det. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Dette skal has, gleder meg stort. Kan huske alle de flotte timene med en Nintendo Kontroll og dette spillet. Savner det som var med N64 og spilling. Kan ikke fatte hvorfor det ikke har kommet noe spill som har tatt de gode elemtene som PD og Goldeneye hadde... Men dette er så godt som kjøpt. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nice! Men for å være litt ekstra kravstor: Hvorfor kan ikke en GoldenEye remake komme også? Rare lagde det også, så hvorfor ikke Det er ett rent rettighets helvete når det gjelder GE. Er vel slik at Activision sitter på 007 lisensen, samt at det oppsto uenigheter mellom MS og Nintendo mener eg. Uansett så var Rare i gang med å lage en ny versjon av spillet, men dette ble stoppet etterhvert som det ble klart at man ikke kom til noen enigheter med lisenser og slikt. Ang PD, så gleder eg meg noe enormt. Orginalen har eg (i likhet med GE) spillet til døde i SP og MP. Det er så vanvittig mange innstillinger man kan leke med i MP-delen....Håper på en fantatisk online del i den nye utgaven Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvem bryr seg om GoldenEye når Perfect Dark kommer? Utenom alle dere selvsagt ^^ Lenke til kommentar
Millha Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 PD betyr mer for meg også enn GE. For PD var et spill som varte lenge. Håper at de beholder alle ting ved spillet, så kan de bare finpusse grafikk. Men beholder alt til punkt å prikke til orginalen. En dårlig ting de kunne gjort feil er å forandre autoaim systemet og ødelagt fiende animasjon når man treffer. Spennende å se, gleder meg ennå... Men med ettertanke ble jeg litt redd også... Men kan forsette å spille det på PCen... ^^ BTW både PD og GE funker over internett på multiplayer på PC i Emulator. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Håper folk begynner å slutte å sutre om GE nå, dere for jo det samme spillet bare 10x bedre. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Jeg spiller Golden Eye på pc(emulator), med 360 kontrollen. Akkurat nå er det det nærmeste man kommer å spille det på 360 :rolleyes: Endret 24. august 2009 av Memoen Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Oh en ting til.. Bare for å gjøre dette helt klart... Perfect Dark Zero er på Game Markedplace... Det er vel ikke dette spillet? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Perfect Dark Zero kom ved utgivelsen av Xbox 360 og er etter min mening ikke verdt plata det ligger på. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 GE..... Med Mupen64K kan du spille det online.. såvel som Perfect Dark originalt vil jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå