Joachim_F Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 PC-eiere må vente lengre enn forventet på lekekrig i 1943. Les hele saken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ble skuffa når jeg først hørte det, men jeg håper det er verdt ventetiden. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ble skuffa når jeg først hørte det, men jeg håper det er verdt ventetiden. Tja... selv så trodde/håpet jeg i et ørlite øyeblikk at dette kunne bety at vi, medlemmene av "the glorious PC gaming Master Race", ville få noe som var tilnærmet '42 i omfang. Men så lukta jeg kaffen og innså at det nok er bedre å vente på BF:BC2. Som nevnt i ingressen, '43 er "lekekrig". Lenke til kommentar
Playable Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jøss, det var jo voldsomt til utsettelse og det der, da. Hvis dette stemmer, vil jo dette spillet komme ut ikke så lenge før utgivelsen av BF: BC2 og kanskje til og med BF3. I så tilfelle kommer jeg mest sannsynelig til å hoppe glatt over dette spillet. Jeg koser meg videre med BF2 intill videre, jeg Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Vaffancolo! Jeg tippet de kanskje utsatte det til Oktober eller noe i den dur, ikke neste år. Beh, så kjedelig. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 JAHA... "Første kvartal 2010". Kommer dette spillet ut en dag, tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå