eTerNity Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 God aften børn Jeg har en del problemer med min TV-ut på skjermkortet. Det funker fint å se på film helt til det kommer en veldig lys scene. Da klikker det helt og bildet på TVen flimrer som pokker. Merk at dette kun skjer når det er mye hvitt eller høye kontraster i bildet.. Aldri hørt om dette før, kanskje noen av dere der ute har en funksjonell løsning? Bildet overføres via en s-video kabel som jeg kobler inn i en scart-overgang. Det er en litt eldre Philips TV. Og forresten, TV-tool hjelper ikke i.o.m at det ikke støtter kortet.. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
eTerNity Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Ingen som har opplevd samme problem eller har en god løsning? Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 du kunne jo prøvd å sette på composite overføring av signal. evt. prøve andre drivere og/eller en annen TV for å se om det samme skjer. Nå vet jeg ikke hvilket skjermkort du har, så noe mer spesifikk kan jeg egentlig ikke være.... Lenke til kommentar
eTerNity Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Skjermkortet er et Hercules 9700PRO.. Kan ikke se noen instillinger for å bytte mellom composite og s-video, og en annen TV er stress Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 prøvd å oppdatere driverne da? edit: det kan være skjermkortet det er noe galt med. evt. forstyrrelser fra en annen enhet som er i nærheten av kabelen. Lenke til kommentar
eTerNity Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Etter en liten pause, fant jeg ut at lysstyrken på TV-skjermen var atskillig sterkere enn på monitor. Så jeg stilte dette på skjermkortet, og swish, så var det problemet ute av verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå