Marius Aha Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 PCn din er mer enn god nok til å spille CSS, med mindre du har en stor skjerm og spiller med svært høy oppløsning,men prøv dette: -Skru av V-Sync ingame. Du finner innstillingen inne på Options, og Video. (Inne i CSS altså) Edit: En annen ting, skjermkortet ditt virker ganske varmt, hvis 67 grader er idle temperaturen din. Ta og sjekk temperaturen etter en periode med spilling, minst 15 min. det fyngerte ikke og skru av V-sync, tror ikke det er noe inpå spille som gjør det, for COD4 eller farcry fyngerer heller ikke :/ Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Modder du mye? hva er modder? ' Mod=Modefisere, forandre på spilet. For mange spill finnes det utrolig mange mods du kan laste ned fra nettet. Disse kan forbedre spillet på ulike måter, for eksempel gi bedre grafikk, mer våpen, en helt annen setting etc. På mange spill som mount&blade og fallout3 har jeg brukt spilletid med mods enn uten Liste over mods til cs Lenke til kommentar
Marius Aha Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Jeg kan ikke fatte hva probleme er!! ikke RAMen heller! :( den gode Tower Gamer pcen min har gitt seg med spillene min <'3 Endret 25. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
Marius Aha Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 (endret) ingen flere råd? Endret 25. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Redigerte et par poster som siterte innlegget rett over seg. Marius Aha: Jeg skal se på det når jeg er hjemme, senere idag. Lenke til kommentar
Marius Aha Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Redigerte et par poster som siterte innlegget rett over seg. Marius Aha: Jeg skal se på det når jeg er hjemme, senere idag. Tusen Hjertelig Takk!! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Maskinvare er definitivt ikke problemet ditt. Kan du kjøre CoD4 eller FarCry 2 på maks kan du kjøre CS:S på maks. Vet du noe om hvor stor oppløsning du spiller med? Er det kanskje noen programmer som kjører i bakgrunnen? (Antivirus, komprimeringsprogrammer etc.) Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Maskinvare er definitivt ikke problemet ditt. Kan du kjøre CoD4 eller FarCry 2 på maks kan du kjøre CS:S på maks. Vet du noe om hvor stor oppløsning du spiller med? Er det kanskje noen programmer som kjører i bakgrunnen? (Antivirus, komprimeringsprogrammer etc.) Han kan ikke kjøre CoD4 eller FarCry 2 på maks. Han skrev det først, men så skrev han dette: Det hakker vist på COD4 og Farcry2 og!! Så det er sannsynligvis problemer med hardware eller drivere. Hva mener du med hakking egentlig? Skriv net_graph 1 i console og se hvor mye fps du har. Har du mye ping? Skjer det både online og offline? De temperaturene du postet er forresten ikke gyldige, du må finne ut hva temperaturen ligger på mens spillet kjører. Lenke til kommentar
Marius Aha Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Maskinvare er definitivt ikke problemet ditt. Kan du kjøre CoD4 eller FarCry 2 på maks kan du kjøre CS:S på maks. Vet du noe om hvor stor oppløsning du spiller med? Er det kanskje noen programmer som kjører i bakgrunnen? (Antivirus, komprimeringsprogrammer etc.) Han kan ikke kjøre CoD4 eller FarCry 2 på maks. Det hakker vist på COD4 og Farcry2 og!! Så det er sannsynligvis problemer med hardware eller drivere. Hva mener du med hakking egentlig? Skriv net_graph 1 i console og se hvor mye fps du har. Har du mye ping? Skjer det både online og offline? De temperaturene du postet er forresten ikke gyldige, du må finne ut hva temperaturen ligger på mens du spiller. Det spiller ingen rolle når du ikke spiller. hvordan kan jeg skjekke skikkelig me hardwaren og driverene? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Men ja det går ann og spille andre spill som COD4 og farcry2 med fullgrafikkså jeg vet ikke hvorfor Css ikke går... Var nå det jeg leste. Er en naturlig reaksjon å gå for programvare i bakgrunnen, da. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Men ja det går ann og spille andre spill som COD4 og farcry2 med fullgrafikkså jeg vet ikke hvorfor Css ikke går... Var nå det jeg leste. Er en naturlig reaksjon å gå for programvare i bakgrunnen, da. Ja, så absolutt Jeg trodde også at det var tilfellet, helt til jeg leste den andre posten hans nedenfor. Lenke til kommentar
Marius Aha Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 hm hm hm hm, ingen mere råd? alle tomme? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 hm hm hm hm, ingen mere råd? alle tomme? Du får rett og slett bare prøve og skru ned på grafikkinstillingene, til du finner en instilling du liker. Gjerne en som tillater en noenlunde hakkfri spilling, men som fremdeles levner en fin bildekvalitet. Maskinvaren din er flere år gammel og klarer ikke holde følge med nymotens spill som COD4 of FarCry 2, det neste steget hvis du er en av de som absolutt må spille med best mulig kvalitet (som meg..) er å kjøpe ny maskingvare, eller eventuelt en ny PC med tanke på at både hovedkortet ditt og prosessoren din er meget utdatert. I dag er det fint mulig å få en mid-high end PC for under 7.000 kr. Lenke til kommentar
Marius Aha Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 hm hm hm hm, ingen mere råd? alle tomme? Du får rett og slett bare prøve og skru ned på grafikkinstillingene, til du finner en instilling du liker. Gjerne en som tillater en noenlunde hakkfri spilling, men som fremdeles levner en fin bildekvalitet. Maskinvaren din er flere år gammel og klarer ikke holde følge med nymotens spill som COD4 of FarCry 2, det neste steget hvis du er en av de som absolutt må spille med best mulig kvalitet (som meg..) er å kjøpe ny maskingvare, eller eventuelt en ny PC med tanke på at både hovedkortet ditt og prosessoren din er meget utdatert. I dag er det fint mulig å få en mid-high end PC for under 7.000 kr. ok men rart den ikke fyngerer på cs 1,6 med dårligste grafikk uten lag:S det klarer jo nesten mini-pcen min Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 hm hm hm hm, ingen mere råd? alle tomme? Du får rett og slett bare prøve og skru ned på grafikkinstillingene, til du finner en instilling du liker. Gjerne en som tillater en noenlunde hakkfri spilling, men som fremdeles levner en fin bildekvalitet. Maskinvaren din er flere år gammel og klarer ikke holde følge med nymotens spill som COD4 of FarCry 2, det neste steget hvis du er en av de som absolutt må spille med best mulig kvalitet (som meg..) er å kjøpe ny maskingvare, eller eventuelt en ny PC med tanke på at både hovedkortet ditt og prosessoren din er meget utdatert. I dag er det fint mulig å få en mid-high end PC for under 7.000 kr. ok men rart den ikke fyngerer på cs 1,6 med dårligste grafikk uten lag:S det klarer jo nesten mini-pcen min Hm, det viste jeg ikke før nå, men ja det er meget merksnodig. Det som popper opp i tankene mine nå er at enten skjermkortet eller prosessoren kan være skadet, eller ha takket for seg. Som sagt tidligere, 67 grader er høyt for et skjermkort i idle mode, det kan hende at vifta til skjermkortet har sluttet å fungere. Prøv å start opp maskinen uten kabinettdekselet på, det gir deg muligheten til å se om viftene fungerer som de skal. Ellers så ville også jeg ha oppdatert driverne til skjermkortet om du ikke har gjort det allerede. Lenke til kommentar
Marius Aha Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 hm hm hm hm, ingen mere råd? alle tomme? Du får rett og slett bare prøve og skru ned på grafikkinstillingene, til du finner en instilling du liker. Gjerne en som tillater en noenlunde hakkfri spilling, men som fremdeles levner en fin bildekvalitet. Maskinvaren din er flere år gammel og klarer ikke holde følge med nymotens spill som COD4 of FarCry 2, det neste steget hvis du er en av de som absolutt må spille med best mulig kvalitet (som meg..) er å kjøpe ny maskingvare, eller eventuelt en ny PC med tanke på at både hovedkortet ditt og prosessoren din er meget utdatert. I dag er det fint mulig å få en mid-high end PC for under 7.000 kr. ok men rart den ikke fyngerer på cs 1,6 med dårligste grafikk uten lag:S det klarer jo nesten mini-pcen min Hm, det viste jeg ikke før nå, men ja det er meget merksnodig. Det som popper opp i tankene mine nå er at enten skjermkortet eller prosessoren kan være skadet, eller ha takket for seg. Som sagt tidligere, 67 grader er høyt for et skjermkort i idle mode, det kan hende at vifta til skjermkortet har sluttet å fungere. Prøv å start opp maskinen uten kabinettdekselet på, det gir deg muligheten til å se om viftene fungerer som de skal. Ellers så ville også jeg ha oppdatert driverne til skjermkortet om du ikke har gjort det allerede. Skal prøve det ja men skjermkorte er det nyeste jeg har satt inn, men jeg kan skjekke:) Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det kan se ut til at CPU er en stor flaskehals på systemet ditt, vil tro det er der problemet ligger. Temperaturen på skjermkortet er helt normal, så det er nok ikke problemet. For høy temperatur burde ikke skape slike feil uansett, det fører heller til artifacts eller at PCen skrur seg av, ikke hakking. Jeg vil tippe problemet ditt ligger i enten CPU-load eller disk-load. Det kan være en ide å sette sidevekslingsfilen til systemstyrt størrelse. Hvis den blir satt fast har Windows en lei tendens til å bruke den når det ikke trengs. En annen ting kan være å sideveksle til en annen disk enn systemdisken eller disken spillet ligger på. Du kan laste ned Everest og aktivere logging og la det stå på mens du spiller. Da vil du se hvor mye CPU blir belastet til enhver tid. Ved en nærmere titt ser jeg at tråden passer bedre i support-forumet, siden dette dreier seg om maskinen og ikke selve spillet. Samtidig vil jeg oppfordre om å endre emnetittel. Lenke til kommentar
Marius Aha Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Problemet er fikst! instalerte windows 7 så fyngerte alt og ny zalman Cpu vifte og viftestyring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå