Odesseiron Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Doom-skaperne er tilbake med nytt krutt. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Herlig å lese slike gode skriverier! Rage ser enormt flott ut og kan bli enda en historisk tittel fra ID. Tech5 ser enorm ut, spesielt med tanke på effektivitet og måten uttallige personer jobber sammen, samtidig Deilig å ikke ha tiled textures lenger! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ser fantastik ut! Gleder meg Lenke til kommentar
Phasma Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Herlig anmeldelse! Jeg og er en stor fan av post apokalyptiske spill, og Rage ser nydelig ut. Gleder meg til det kommer ut Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Bare for å presisere. Dette er ikke en anmeldelse, men en sniktitt på Rage. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Har gledet meg en stund til dette spillet nå, blir morsomt å se hva ID klarer å gjøre i en såpass åpen verden. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Etter å ha spilt Fallout 3 i 35 timer uten å bli lei, så vet jeg at dette er en tittel som kommer til å passe min spillsmak ypperlig. Dere sier at dere gleder dere, det gjør sannelig jeg også. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Det bør nevnes at Rage ikke på noe som helst måte er like åpent som Fallout 3, og utviklerne gjør et poeng ut av at dette er et skytespill - ikke et rollespill. Ellers tusen takk for varme ord. Lasse Lervik elsker dere. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det er altså grunn til å ha høye forventninger til deres prosjekter, og Rage er deres mest lovende på mange år. Det faller seg jo ganske normalt siden de ikke har gitt noen lyd fra seg siden Doom3 fra 2004? Forøvrig meget hyggelig lesning, dog lite nytt for oss som har fulgt med på vidoer og inervjuer i det siste. Gleder meg! Postapokalypse får man aldri fått nok av. Lenke til kommentar
Phasma Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Bare for å presisere. Dette er ikke en anmeldelse, men en sniktitt på Rage. haha, mente sniktitt, men uansett.. veldig bra skrevet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det bør nevnes at Rage ikke på noe som helst måte er like åpent som Fallout 3, og utviklerne gjør et poeng ut av at dette er et skytespill - ikke et rollespill. Ellers tusen takk for varme ord. Lasse Lervik elsker dere. Tenkte mer på åpen, som i "hvor er alle veggene?!" åpen, men skjønner at det kan mistolkes Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Det er altså grunn til å ha høye forventninger til deres prosjekter, og Rage er deres mest lovende på mange år. Det faller seg jo ganske normalt siden de ikke har gitt noen lyd fra seg siden Doom3 fra 2004? Erstattet floskelen med noe mer passende. Takk takk Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hggelig å se min Bullshitbingo gir resultater! Fikk dere forøvrig noe inntrykk av hvordan det var med uendelig lagrinsplass til inventaret? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Vi fikk kun se inventaret i et par sekunder av gangen, så jeg har dessverre ingen anelse om hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hadde ikke noe forventninger til Rage for 1 år siden da det var snakk om kun skyting mens du er i bilen, dette er ikke tilfelle mer. Ser faktisk fram til denne tittelen av alle dem som skal komme i 2010!! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Dette her syns eg virker rimelig lovende? Ihvertfall lite å utsette på det visuelle, noen av skjermbildene eg har sett fra spillet ser helt enormt bra ut ihvertfall. Nok en tittel å følge med på videre ihvertfall B) Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hadde ikke noe forventninger til Rage for 1 år siden da det var snakk om kun skyting mens du er i bilen, dette er ikke tilfelle mer. Ser faktisk fram til denne tittelen av alle dem som skal komme i 2010!! Du trudde id ville gje ut eit spel der ein berre kunne skyte medan ein køyrde bil? Eg tillet meg spørre kvifor du fekk for deg noko slik? Uansett, RAGE ser kanontøft ut. Er både positiv og negativ til det at det er meir 'lukka' enn Fallout 3. Det kan i nokre tilfeller hjelpe å halde fokus på historia - og kan i samme slengen virka lite fritt. Gledar meg uansett til å sjå meir ifrå dette. Lenke til kommentar
tandeg Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ligner kanskje litt vel mye på Fallout 3 etter min mening, men skal vurdere å kjøpe det. Sniktitter på både Borderlands og Rage i løpet av kort tid er flott, nå venter jeg bare på en sniktitt av Brink : ) Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Tenk hva forhåpentligvis ID kan tilføre Fallout-serien da. Dersom ID hadde samarbeidet med Bethesda om å lage neste Fallout-tittel tror jeg det ville gitt enorme resultater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå