Gå til innhold

Monster Hunter Freedom Unite VS Final Fantasy: Crisis Core

The Minion

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har lest litt om det (bla. anmeldelsen til gamer) Og det ser ut som et bra spill, men alle steder står det at det blir for vanskelig å klare alle oppdragene alene. Er det noen som har spillet som kan utale seg om dette? Jeg har veldig lyst på spillet, men kjenner ingen andre som har det, så får ikke spilt sammen med andre.Da er spørsmålet om det er mulig å spille det alene og klare de fleste oppdragene? Hvis ikke kjøper jeg det mest sannsynlig ikke.

Har hørt om disse katte liknende hjelperne, men er det mye hjelp i disse?

Vil gjerne også høre meninger om spillet fra folk som har det :)

Eller skal jeg kjøpe meg Final Fantasy: CC? Har aldri spilt FF før, er det verdt å sjekke ut? Og må du ha spilt de tidligere spillene for å skjønne noe? Tenkte liksom jeg skulle prøve dette spille og hvis det var bra kunne jeg kjøpe det nye som snart kommer:)

Vil gjerne høre både negative og positive ting for så å se om jeg kjøper det.

Hvilket skal jeg velge? :hmm:

Takker på forhånd for svar ;)

Endret av The Minion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei :)

Har lest litt om det (bla. anmeldelsen til gamer) Og det ser ut som et bra spill, men alle steder står det at det blir for vanskelig å klare alle oppdragene alene. Er det noen som har spillet som kan utale seg om dette? Jeg har veldig lyst på spillet, men kjenner ingen andre som har det, så får ikke spilt sammen med andre.Da er spørsmålet om det er mulig å spille det alene og klare de fleste oppdragene? Hvis ikke kjøper jeg det mest sannsynlig ikke.

Har hørt om disse katte liknende hjelperne, men er det mye hjelp i disse?

Vil gjerne også høre meninger om spillet fra folk som har det :)

Eller skal jeg kjøpe meg Final Fantasy: CC? Har aldri spilt FF før, er det verdt å sjekke ut? Og må du ha spilt de tidligere spillene for å skjønne noe? Tenkte liksom jeg skulle prøve dette spille og hvis det var bra kunne jeg kjøpe det nye som snart kommer:)

Vil gjerne høre både negative og positive ting for så å se om jeg kjøper det.

Hvilket skal jeg velge? :hmm:

Takker på forhånd for svar ;)

Monster Hunter Freedom Unite har også en katt du kan trene som vil sloss sammen med deg i singleplayer. Dette hjelper noe, men spillet er definitivt lettere sammen med tre andre spillkamerater som samarbeider godt. Jeg anbefaler det særlig om du liker å finne loots og lage nytt utstyr til spillfiguren din.

Final Fantasy Crisis Core er en prequel til Final Fantasy 7, så du trenger ikke å ha spilt noen andre final fantasy spill før. Dessuten er det ganske lett og har ikke turbasert slossystem slik som de fleste andre final fantasy spill har. Kjøp det om du liker hack and slass slossing med mange gameplay timer inkludert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...