ostenxx Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hei der! Når jeg spiller i et kjølig/svalt rom holder dataen en temp. rundt 23-28 grader, mens den holder 29-32 grader når den værste sommervarmen herjer. Er dette for høy temp, eller går det bra? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hmmm, det er 25 grader ute, og maskinen har max 32 grader.. med luftkjøling..... Hva trur du?!? Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Hmmm, det er 25 grader ute, og maskinen har max 32 grader.. med luftkjøling..... Hva trur du?!? Det er akkurat tilstanden for min PC nå for tiden også! Den står på loftet i huset vårt, derfor stiger det meste av varmen i huset opp på mitt rom, uehldigvis... Det blir svært for varmt, og til tross for at vinduet åpnes, vil altså temperaturen ikke synke nevneverdig. Går jeg derimot ned i kjelleren hvor tempereaturen er 10 grader kaldere, går temperaturen ned med 10 grader i kabinettet også. Da ligger den stabilt rundt 20- 23 grader. Vet ikke helt om bios-temperaturmålingene er troverdige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå