Gå til innhold

Spørsmål om Rock Band 2

tomarild.h

Anbefalte innlegg

Hallo!

Har i lang tid ønsket å kjøpe Guitar Hero til PS3en min, men var innom en butikk i går og ble anbefalt og heller kjøpe Rock Band 2.

Har søkt en del på nettet, og ser at det er flere som er enige i at det er et bedre spill.

Men... er det sånn at det kun finnes én instrumentpakke? Altså, en pakke som heter Rock Band Instruments, også er det selve spillplata som heter Rock Band 2? Eller er instrumentene også finpusset i den nye versjonen, slik at det skal finnes en instrumentpakke som også heter "Rock band 2"?

Endret av tomarild
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joda, de har en instrument pakke med 2 også! anbefaler den mye over 1'rn, som har dååårlige instrumenter!

så viktig at du får tak i 2'rn instrumentene! :)

ellers er jeg litt enig, rock band har MYE dlc... selv har jeg lastet ned 100 sanger nå, og det virker ikke å gi seg! :p det andre supre med det, er at det går å importere alle sangene fra Rock band 1! og det vil jeg tro de fortsetter med når rock band beatles kommer! :)

så om du ikke er beatles fan, og kan vente til det kommer, så anbefaler jeg deg å kjøpe rock band 2 pakka! :)

men alt i alt er det ikke kjempestore forskjellen i spillene... GH er kanskje litt forran på gitar spilling, mens Rock band er forran på trommer! :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Rock Band 2 har forbedret ALT som kunne pirkes på på Rock Band 1. Det er det ultimate musikkspillet imo. Selv å spille gitar alene er skamgøy. Og til jul skal de ha 1000 sanger tilgjengelig. Det er ganske sykt.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt Guitar Hero siden Legends of Rock, så skal ikke prøve å sammenligne de to franchisene.

Selv spiller jeg Rock Band, og synes det fungerer bra. Vil dog anbefale deg å vente litt med anskaffelse nå, ettersom det er vanskelig å få tak i RB2-instrumentene i europa. Det kommer til å endre seg 9. september, da kommer Rock Band: The Beatles ut. RB:The Beatles vil være å få kjøpt i europa, og det vil inneholde (modifiserte) Rock Band 2-instrumenter.

redigert: skrivefeil

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

hmm.. finner det faktisk ikke noe sted selv! det var fryktelig rart..

Nå har jeg aldri kjøpt det selv, for har trommene fra 1'rn og gitarer fra overalt egentlig, endt opp med 4 stk nå.. :p

Gitaren fra rb1 er en vits, men nå går det heldigvis å kjøpe guitar hero gitarene og bruke de, slik at du vet om du vil ha en gitar til i etterkant! :)

edit: Ikke dumt det der zlatsman! Vente litt på det er nok ikke dumt! :)

GH-WT er en vits spør du meg, gitar spilling føles kjedelig og trommer er stort det samma hele veien! ble ekstremt skuffet over det! GH stoppet på 3'rn... hvor jeg fortsatt har TTFAF å prøve meg på! :p

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

Takk folkens!

Uff.... langt uti september :huh:

Jeg vil spille NÅÅÅÅÅ :)

Jaja. Regner med at det er bedre å vente noen uker enn å svi av nesten en tusing nå på instrumenter som ikke holder mål. Kanskje jeg bør sjekke muligheten for pre-order.

Godt å høre at folk er fornøyde med Rock Band 2.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå nærmer det seg 9.september. Er det noen som vet hvor man kan få tak i Rock Band 2-instrumenter nå? Eller som vet om de er inkludert i Rock Band Beatles?

Eventuelt..... noen som anbefaer nettbutikker i utlandet, som har bra service og rock band 2-instrumenter på lager?

:cry:

Lenke til kommentar

Kan vel bli ganske dyrt.

Selv kjøpte jeg Rock band instrument pack og Rock band 2 for 148kr i går ved innbytte av 3 gamle spill jeg var ferdig med (449kr for settet uten innbyttet av spill og 229kr for spillet uten innbytte)

Funket ganske bra det settet iallefall syntes jeg, i forhold til hva GH2/GH3 gitaren gjorde iallefall for den er horribel, trommet settet funket også meget bra.

link til tilbudet om det er interessant: http://www.gamestop.no/pdf/RB%20wallbanner_ALL.pdf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...