Bulletus Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Fallout Collection er nå til salgs på steam for 20 euro ! Har vært der siden 19.august. Siden Fallout 1 og 2 er blant de beste spillene gjennom historien, så fortjener denne spillepakken litt oppmerksomhet ! LØP OG KJØP !!!!! Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Hvordan kan man løpe og kjøpe noe man kjøper over nett? Fra fisk til revolver, inneholder dette også Fallout 3? hvis ikke er jo dette lett å få tak i til samme pris i butikkhyller her til lands edit: tenkte feil på kursen til euro, bra pris! Endret 22. august 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Bedre pris på Good Old Games - 18 USD for alle tre. For øvrig vært der lenge, også. Endret 22. august 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Hvordan kan man løpe og kjøpe noe man kjøper over nett? Fra fisk til revolver, inneholder dette også Fallout 3? hvis ikke er jo dette lett å få tak i til samme pris i butikkhyller her til lands edit: tenkte feil på kursen til euro, bra pris! Fallout3 i denne sammenhengen blir nesten en fornærmelse ! (les fornærmelse sier mer om Fallout 1 og 2 enn om Fallout 3 ) Fallout3 er IKKE med i denne pakkken ! War never changes,,,,, Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Jeg får noen snåle pixler og farger i Fallout 2 , helt ville farger på deler av grafikken.Noen som vet hva dette kan komme av ? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Dette er fantastiske nyheter, men tidenes to beste spill har jo allerede vært til salgs på Good Old Games i lange tider, helt DRM-fritt. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Fallout Collection er nå til salgs på steam for 20 euro ! 99,- på Platekompaniet, eller €8,10 på Play (ca 70,- norske). Så hvorfor Steam? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Så hvorfor Steam? Ja hvorfor Steam ? La oss si at det har noe med latskap å gjøre Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 $12 på GOG.com for begge to! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Steam-pakka inneholder også Fallout Tactics. Usikker på om denne også følger med de andre pakkene. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Steam-pakka inneholder også Fallout Tactics. Usikker på om denne også følger med de andre pakkene. Både Collection og Trilogy inneholder FT:BoS så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Noen som har hatt snåle farger på deler av grafikken eller ? Googlet litt og fant ut at alt+tab gjorde susen. Endret 24. august 2009 av Bulletus Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg har merket noe til det. Det er nok noe du må venne deg til. Hvis jeg husker riktig var det grønt og blå/lilla. (ikke sikker.) Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Alt ekstramateriellet er grunn nok til å kjøpe på Good Old Games fremfor Steam. Og så koster det jo mindre der, selv når Steam nå har sin pakke på tilbud... Lenke til kommentar
Bata Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 I tillegg kan man legge til at folka på GoG er VIRKELIG behjelpelige hvis noe skulle skje! Tidenes spillsjappe det der, spesielt MTP at de har spill fra den tidlige "gamingkarrieren" min. Dvs, klassikere for meg er spill fra 94 - (Det hele startet med Duke/Descent [begge spill man finner på gog] for min del) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå