Zudrani Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 vet ikke om det finnes en om dette fra før av, men: Hva mener folk, er slim bedre enn den vi har nå? Er det smart å selge den vi har nå for å kjøpe en slim eller ikke? Positive og negative ting Jeg mener at slimen ser faktisk helt ok ut, jeg har ikke noe peiling på noe annet enn utsende så langt x) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Slim er bedre, egentlig. Men bare på lydnivå og harddisk. Og plasstaking (?). Men ikke utseende. ^_^ Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 så den har bedre innmat enn den gammle? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Specs vil jeg tro er den samme. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Specs er den samme, men for de som har lyst til å installere Linux på PS'en går ikke dette på Slim'en. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Nå er vel den tykke litt annerledes. Det er ikke store forskjellene men linux ikke kan installeres på ps3 slim. Man får på den måten f.eks ikke brukt ps3'en som en pc på samme måte. Mellom en 80gb og en ps3 slim er det ikke noen argumenter for eller i mot, men er valget mellom en 60gb og en slim er det enklere. Da blir det en 60 gb! Linker også til en artikkel hos vg.no angående forskjellene mellom slim og den gamle: Dette mister du med ps3 slim Endret 23. august 2009 av Paisley Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Nå er vel den tykke litt annerledes. Det er ikke store forskjellene, men med den store og tykke kan man skifte ut hardisk på en mye enklere måte enn på slim, samt at linux ikke kan installeres på ps3 slim. Man får på den måten f.eks ikke brukt ps3'en som en pc på samme måte. Mellom en 80gb og en ps3 slim er det ikke noen argumenter for eller i mot, men er valget mellom en 60gb og en slim er det enklere. Da blir det en 60 gb! Linker også til en artikkel hos vg.no angående forskjellene mellom slim og den gamle: Dette mister du med ps3 slim Og hvor har du så dette i fra? Du tror ikke den luken i fronten brukes til noe vel? Endret 23. august 2009 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Som nevnt, "Install Other OS" (med andre ord Linux) er tatt vekk på Slim. Om du er avhengig av Linux på PS3-en, bør du med andre ord beholde den du har. PS3 Slim har også mulighet for bitstream av HD-audio over HDMI, tidligare dekoda den dette sjølv og sendte som LPCM. Liten til ingen forskjell for dei fleste anna enn at det fancy lyset på forsterkaren din for True-HD/whatever no lyser Og skifte av harddisk er, som Urgelol nevner, fortsatt enkelt. Luka er no i front, to skruar så skal visst det vere gjort. Andre store forskjellar er det visst nok ikkje. Litt mindre straumforbruk, litt mindre og lettare (men faktisk ein drøy cm djupare). Det kan jo dukke opp fleire forskjellar når den kjem for sal og folk får undersøkt litt, men det er nok berre mindre endringar/forskjellar. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Skjul Nå er vel den tykke litt annerledes. Det er ikke store forskjellene, men med den store og tykke kan man skifte ut hardisk på en mye enklere måte enn på slim, samt at linux ikke kan installeres på ps3 slim. Man får på den måten f.eks ikke brukt ps3'en som en pc på samme måte. Mellom en 80gb og en ps3 slim er det ikke noen argumenter for eller i mot, men er valget mellom en 60gb og en slim er det enklere. Da blir det en 60 gb!Linker også til en artikkel hos vg.no angående forskjellene mellom slim og den gamle:Dette mister du med ps3 slim Og hvor har du så dette i fra?Du tror ikke den luken i fronten brukes til noe vel? Tok det ifra artikkelen til vg som jeg linker til nederst. Jeg tar kritikken mot meg og jeg refererte mer angående harddisken. Men en kan se bort i fra punktet rundt vanskelig skifting av harddisk, og beklager veldig for feil informasjon Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Noen som veit om den har WIFI? Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Selvfølgelig har den wifi. Den vanlige PS3en har hatt det helt siden starten også. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Vurderer og kjøpe en ps3.. ganske sikkert, men hva er prisforskjellen mellom slim og vanlig. Er det verdt og kjøpe slim med tanke på alt du mister vs penger du sparer? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Skal ikke være noen forskjell i pris mellom Fat og Slim, jeg ville valgt den største, men det er ditt valg. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Vurderer og kjøpe en ps3.. ganske sikkert, men hva er prisforskjellen mellom slim og vanlig. Er det verdt og kjøpe slim med tanke på alt du mister vs penger du sparer? Du mister vel ikke noe særlig utover det at Slim ikke kan kjøre Linux. Du får derimot en mindre maskin som bruker mindre strøm. Nå skal egentlig PS3 Phat være satt ned til samme prisen som Slim kommer med, men usikkert om det gjelder i Skandinavia. Gjelder hvertfall ikke i Sverige. Jeg hadde hvertfall valgt en Slim om jeg skulle hatt en ny PS3 nå. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Hvordan funker det å bruke en US versjon av PS3 slim i norge? er jo noe rundt 1000kr billigere der enn EU versjonen tror jeg. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 det fungerer nok helt fint! gamle ps3'n virker som en sjarm iallefall! spill er sonefrie, og blu-ray filmer er billigere! perfekt! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Hvordan funker det å bruke en US versjon av PS3 slim i norge? er jo noe rundt 1000kr billigere der enn EU versjonen tror jeg. Må vel skaffe en annen strømkabel. Enkelte Blurayfilmer har regionkoding og i de tilfellene må du kjøpe filmer fra USA Alle DVDer har regionskoding så derfor må alle kjøpes fra USA. Eneste forskjellene jeg kan komme på. PS3 spill er som kjent regionsfrie. Edit: Usikker på om du trenger en tv som støtter NTSC med en amerikansk PS3. Alle nyere flatskjermer gjør hvertfall det. Endret 24. august 2009 av Pesico Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 NTSC får du bare om du kjører over kompositt.. og deeeet gjør man vel ikke uansett håper jeg! bare få deg en vanlig strømkabel til pc, så er det bare å kjøre på.. men husk på toll og moms om du ikke finner en vei utenom.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Har den første PS3 som kom ut og skal helt klart skifte til denne nye PS3 med tanke på bedre teknologi som er i den med tanke på varme og strøm forbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå