Øystein.F. Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Capcom tar deg til skyene i ein jetpack frå Nikolai Tesla. Les hele saken Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Dette hørtes veldig spennende ut Kan ikke huske å ha brukt en Jet-Pack i et spill siden Duke Nukem sine dager, så det blir morsomt å se en slik dingseboms bli "nyutvunnet" i dagens spill.marked. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Dette hørtes veldig spennende ut Kan ikke huske å ha brukt en Jet-Pack i et spill siden Duke Nukem sine dager, så det blir morsomt å se en slik dingseboms bli "nyutvunnet" i dagens spill.marked. :o Har du ikke testa jetpacken til little big planet:p? Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Skrivefeil: Rekner med du tenker på fysikeren og ingeniøren Nikola Tesla. Endret 22. august 2009 av Sverre Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Hmm.. Dette høres spennende ut. Jetpacken bringer med seg mange kule gameplay-features, som sikkert er morsomme å teste ut. Jeg gleder meg til å høre og se mer. Endret 22. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Sist gang jeg kan huske å ha brukt jetpack må vel være enten Worms, Tribes 2 eller Giants: Citizen Kabuto, blir morro å prøve igjen. Må inrømme jeg hadde få forventninger når jeg klikket meg innpå denne previewen av en eller annen grunn, men merket jeg ble meget interessert nå! Og enhver referanse til Tesla er jo kul, det har det vært siden Red Alert må vel være definisjonen på en quirky men genial vitenskapsmann. Lenke til kommentar
thomasheger Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Jeg tenker alltid på David Bowie eller Jack White når navnet Nikola Tesla dukker opp (takk skal du ha Christopher Nolan og Jim Jarmusch). Men NÅ må da for svarte noen forby Nolan North fra å gjøre flere hovedroller i IP'er. Mannen har jo bare én stemme. Hva blir det neste? At han stepper inn for David Hayter eller Quentin Flynn i Metal Gear Solid Rising? Apropos overbrukt stemmelegging: Sann mine ord, HALO ODST og Starcraft 2 er bare begynnelsen for BSG-veteran Tricia Helfer. Endret 23. august 2009 av thomash Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ingen som husker jetpacken fra GTA San Andreas?? Anyway så ser jo dette spillet ganske så bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå