Øystein.F. Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Tre trøtte skrottar skal snart heim til vårt fagre moderland. Les hele saken Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Heh, jeg vil gjene ha svineinfluensa hvis jeg får en sånn smitte maske <3 Gleder meg til sniktittene deres Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ser ut som Lasse har klart å skaffe seg noen freebees. Det har vært morsomt å lese deres erfaringer av messa i Tyskland, og som så mange andre ser jeg frem til de kommende artiklene. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg er vanligvis ikke noen fan av diverse giveaways med sponsorlogo men Alan Wake faceplate?! :o Jeg stemmer for konkurranse der faceplaten er premie og jeg er vinneren! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Der har man det! "Eg flyttar til Japan" avsnittet, der har vi grunnen til at jeg respekterer og elsker japanere. De er så snille God artikkel forresten, og gleder meg til sniktittene som jeg har nevnt tidligere Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Fantastisk artikkel, herlig lesning. Furevik, du produserer skamgøy lesning Lenke til kommentar
Fa11ure Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 knall bra artikkel keep it up Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Beste blogg-artikkelen til nå! Utrolig morsomt og lese om deres opplevelser nede i Tyskland Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Vil bare anbefale dere å fortsette å lage slike artikler når dere er på messer, veldig underholdende å lese Lenke til kommentar
flashback Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Haha, fantastisk morsomt å lese artiklene deres fra Gamescon. Keep it up! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Knallbra artikkel! Utrolig morsomt å lese på nynorsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå