Novacrash Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Haha, Heroic Deadmines og Shadowfang. Jeg viste det kom en gang.. Synd jeg ikke spiller lenger. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Av det lille jeg så på traileren virket det som at de endelig har fikset desolace, som i mitt syn var det dårligste område lagd, for store avstander og for mye tur/retur Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Angående Tauren paladins...Taurens tror jo på the light. Men de mener at "the light" bare er en liten del av naturens krefter (som de tilber og bruker), og at paladins egentlig misforstår når de bare bryr seg om lyset. Er jo mulig at en Tauren klarer å mekke litt holy greier da. Dersom taurens har rett i at lysets og naturens krefter stammer fra samme kilde. Men jeg skal nok ikke spille. Sleit som faen med å slutte (burde nesten blitt lagt inn:p). Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Har ikke noe annet å si enn at jeg er glad jeg kom meg ut av dette WoW-hysteriet... Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Meh lenge siden jeg sluttet og blir pes å måtte installere, men kommer sikkert til å prøve bare for nostalgiens skyld. Blizzard gjør vel det eneste riktige ved å ta spillet tilbake til kalimdor/eastern kingdom. Tviler på jeg blir spillende noe særlig endgame. Endret 22. august 2009 av Wrathmont Lenke til kommentar
psyched Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Har selv slutta å spille WoW fordi det ikke lenger er ett spill for gamers. Etter hva jeg har sett av SC2 og D3 så begynner jeg faktisk å lure på om Blizzard har slutta å være det innovative selskapet vi er kjent med. Diablo III og Starcraft 2 ser jo ut til og bli de beste spillene ever i sin sjanger! Fatter ikke hvor du får det i fra... Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Har selv slutta å spille WoW fordi det ikke lenger er ett spill for gamers. Etter hva jeg har sett av SC2 og D3 så begynner jeg faktisk å lure på om Blizzard har slutta å være det innovative selskapet vi er kjent med. Diablo III og Starcraft 2 ser jo ut til og bli de beste spillene ever i sin sjanger! Fatter ikke hvor du får det i fra... Vel, etter hva jeg har sett så er det ekstremt liten forskjell i gameplay, virker for meg som om de bare gir gamle spill ny grafikk så de kan selge dem igjen. De kommer sikkert til å slå an siden originalene er veldig bra utgangspunkt, men det er jo ikke noe særlig innovasjon sammenlignet med hva Blizzard gjorde når de introduserte spill-seriene. Lenke til kommentar
Stingrrr Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Vel, etter hva jeg har sett så er det ekstremt liten forskjell i gameplay, virker for meg som om de bare gir gamle spill ny grafikk så de kan selge dem igjen. De kommer sikkert til å slå an siden originalene er veldig bra utgangspunkt, men det er jo ikke noe særlig innovasjon sammenlignet med hva Blizzard gjorde når de introduserte spill-seriene. Jeg synes nå de har gjort mye nytt. De tar i bruk nye virkemidler i missions, de har introdusert mange nye enheter som vil gjøre gameplayet annerledes fra 1'ern, og grafikken ser vanvittig bra ut! De har ikke bare gitt et gammelt spill ny grafikk for å selge mer. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det virker helt ok spør du meg. Dette med kombinasjoner av klasser er helt usmakelig, de burde vel ta litt mer hensyn til lore. To nye klasser? Jada kult det, betyr det at jeg må starta fra 1-85 igjen? Nei takk Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Egentlig er det som plager meg (og de fleste andre som faktisk spiller eller har spilt) mest at de dummer ned stat-systemet enda mer. Numbercrunching er ikke så vanskelig at det skal være nødvendig å fjerne alt av valgmuligheter for å "gjøre det mindre komplisert". Ellers, om de først skal revampe hele Azeroth-delen av spillet, håper jeg inderlig at de spanderer noen polygoner på de gamle rasene. De ser så stakkarslige ut ved siden av de shiny, nye rasene. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Jeg har savna 2 ting... Litt bedre grafikk og unike animasjoner til de forskjellige knepene man utfører basert fra hvilken klasse man er og ikke bare rase. F.eks er man Human Warrior og gjør Heroic Strike så ser likevel et annet knep fra samme rase helt likt ut, noe som jeg reagerte på fra dag 1 spillet ble utgitt -.- Egentlig er jeg ikke noe nøye på sånt sålenge det er et bra gameplay.. Men LITT eyecandy hadde hjulpet vel. Traileren så bra ut, og nye rasene virket interessant. Men kommer neppe tilbake til dette spillet.. Er så mye annet bra på markedet nå, selvom det har mindre innhold. Endret 23. august 2009 av TerraZero Lenke til kommentar
DeQu Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det jeg virkelig ikke skjønner er hvorfor de lager nye og nye og nye, tillegsspakker, når det er så mye som kunne vært forbedra i de tidligere pakkene. I tillegg så vil spillere som når toplevel slutte å spille, pga det er ikke som før. Når det bare var WoW uten expansion packs, så var det en konkuranse om å få det beste utstyret, og være med i den beste guilden, og klare det vanskeligste instancene. Dette skjer jo ikke nå til dags. Man rekker jo såvidt å bli max level før neste expansion annonseres. Jeg spiller ikke wow lengere selv. Men tror ikke at å øse på med expansion packs vil gjøre at spillere vender tilbake, eller i det heletatt å få nye spillere. For var greit når man skulle levle 60 levler. Men nå må man jo levle 80 levler for å nå top level. Snart 85. Tror blizzard kommer til å drite seg ut til slutt, å sitte igjen med en håndfull spillere. For hadde jeg skulle begynt å spille, hadde jeg ikke gidda kjøpt 4 spill (1 spill og 3 tillegspakker) for å så betale drøye 100 kroner i månden for å spille det. Begynner å bli litt mye penger, for bare et utvidet landskap og en ny look på characktern din. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Nå er det vel ikke akkurat slik at man betaler for WoW + utvidelser som om hver eske skulle ha vært et fullpriset, nysluppet spill til 3-400 kroner. WoW, TBC og WoTLK tilsammen koster kanskje oppimot 400 nå. Bundles kommer sikkert etterhvert. Lenke til kommentar
Phasma Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg lurer på en ting.. når Azeroth blir "ødelagt", hvordan blir det da for nybegynnerne? De kan jo ikke bruke flying.. kan de oppleve Azeroth som vanlig, mens spillere med høyt lvl opplever det som ødelagt? (ved å fullføre et quest, eller lignende). Men betyr det slutten på boosting av characters med lave lvler? Jeg gleder meg utrolig mye til denne ekstrapakken, men er veldig nyskjerrig på hvordan Blizzard velger å gjøre det. Får vell stole på at de gjør en skikkelig jobb. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Katastrofen inntreffer vel uansett om man har Cataclysm eller ikke, og questingen vil jo selvsagt foregå tilnærmet likt som før. Med unntak av enkelte soner (Azshara som jeg vet om) er det jo bare kosmetiske forandringer, samt kanskje noen ekstra hindringer som lavasprekker eller hva jeg skal kalle det. Og man skulle ikke kunne fly over alt i Azeroth? Ser heller ikke hvordan du kommer frem til at man ikke lenger skal kunne boostes..? Og til DeQu; Nå er det vel slik at antall WoW-spillere faktisk har vokst ganske jevnt siden release, og det finnes mange som spiller for å kose seg. Det er kun et lite fåtall som virkelig satser på å bli best - i hvertfall slik jeg har opplevd det. Og det er jo klart at økonomisk sett er det jo gull å slippe enda en expansionpack. Folk må jo kjøpe den, og det er penger rett i kassa for Blizzard. Skulle man ønske å fortsette på det nivået man er på er det ingen som tvinger en til å kjøpe det, så det er vel strengt tatt ikke noe problem. Om du ikke rekker å bli høyeste level på 2 år er det ikke Blizzard som har skylden, men du som spiller. Det tar vel ikke langt over en uke eller to med rimelig casual spilling å ta 5-10 levler. En mnd toppen, og da har man fortsatt relativt god tid til å nyte endgame om det er det man ønsker =P Lenke til kommentar
Phasma Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Katastrofen inntreffer vel uansett om man har Cataclysm eller ikke, og questingen vil jo selvsagt foregå tilnærmet likt som før. Med unntak av enkelte soner (Azshara som jeg vet om) er det jo bare kosmetiske forandringer, samt kanskje noen ekstra hindringer som lavasprekker eller hva jeg skal kalle det. Og man skulle ikke kunne fly over alt i Azeroth? Ser heller ikke hvordan du kommer frem til at man ikke lenger skal kunne boostes..? Jeg har blitt fortalt at man kan fly overalt i Azeroth Og det jeg mente med boostingen og sånn var hvis forskjellige spillere opplevde verden annerledes, kunne de kanskje ikke møte hverandre. f.eks hvis en lvl 80 var i det nye azeroth og en lvl 18 var i det gamle, hadde det blitt ett problem at lvl 80'en boostet lvl 18'en i dm... Men hvis verden oppleves likt for alle er jo bare det flott, med mindre det skaper problemer for nybegynnere.. Men da har vell jeg bare missforstått, gleder meg uansett veldig mye til dette Lenke til kommentar
Woland Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Har selv slutta å spille WoW fordi det ikke lenger er ett spill for gamers. Etter hva jeg har sett av SC2 og D3 så begynner jeg faktisk å lure på om Blizzard har slutta å være det innovative selskapet vi er kjent med. For det første, så er SC2 så likt originalen, fordi det var det folk ville ha. SC1 er og var ekstremt bra, kvifor endra det veldig og risikera at det mister kvalitet? Dei fikser grafikk, dei fikser units, dei adder units og maps. It... will... be... awesome.(<- dramatic effect) Samme gjelder egentlig D3, men der adder dei og mange classes. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Etter som jeg forsto det vil det bli mulig for raser å bli flere klasser, eks. Tauren Paladin.Dette er det teiteste jeg har vært borti siden jeg startet å spille WoW. Denne nye utvidelsen vil nok bety for meg at jeg kommer til å slutte å spille. Blizz vil ødelegge spillet ved å gi en slik frihet til pillere at de kan rolle Tauren Paladin. Taurens har ingenting med Paladins å gjøre, og hvis Blizz gjør det til at de har det så vil WoW se sin død innen kort tid. Jeg gidder ikke gå inn på Lore, men dette er patetisk. Det er greit med nye raser og flyingmount i Azeroth, men jeg er ikke med på noe kombinasjon av klasser og større frihet til valg av klasse. Dette suger! Jeg liker kokesjokolade. Endret 31. august 2009 av Tomriel Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Så på den videoen at blant annet "The Barrens" blir revet i stykker. Har også hørt at det blir ett område i the barrens for level 80+ og et område for level 10+ (eller hva det nå enn er.) Blir litt sånn: Cheers, vi har gått enda mer tom for fantasi, så vi putter inn noen nye fiender i de gamle områdene, og så deler vi dem så hver av spillergruppene får mindre plass. Have fun. Lenke til kommentar
Larsen- Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Så på den videoen at blant annet "The Barrens" blir revet i stykker. Har også hørt at det blir ett område i the barrens for level 80+ og et område for level 10+ (eller hva det nå enn er.) Blir litt sånn: Cheers, vi har gått enda mer tom for fantasi, så vi putter inn noen nye fiender i de gamle områdene, og så deler vi dem så hver av spillergruppene får mindre plass. Have fun. The barrens er jo massivt da. Husker alle de gangene jeg lvla hordes i det området, var sykt lei av å springe i minst 10 minutter for å levere et quest. Så hvis de gjør the barrens mindre, bryr jeg meg lite. Bedre det enn at lvl 10 skal få mount i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå