Joachim_F Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Blizzard har kunngjort World of Warcraft: Cataclysm. Les hele saken Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Kjempestilig med to raser til Bare synd jeg ikke spiller WoW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Gosh.... Er ikke folk lei enda? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Så at Worgen blir å se i Alliance og Goblins i Horde var faktisk sant, det var ganske uventet, trodde det var noen løse rykter. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ah mah gosh! DEATHWING! Lenke til kommentar
ALV_InnleggNO Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Deathwing har da bare slumret i rundt ti år, siden wc2 (game wise) og siden Beyond the Dark Portal (lore wise). /nerd Lenke til kommentar
zawson Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Etter som jeg forsto det vil det bli mulig for raser å bli flere klasser, eks. Tauren Paladin. Dette er det teiteste jeg har vært borti siden jeg startet å spille WoW. Denne nye utvidelsen vil nok bety for meg at jeg kommer til å slutte å spille. Blizz vil ødelegge spillet ved å gi en slik frihet til pillere at de kan rolle Tauren Paladin. Taurens har ingenting med Paladins å gjøre, og hvis Blizz gjør det til at de har det så vil WoW se sin død innen kort tid. Jeg gidder ikke gå inn på Lore, men dette er patetisk. Det er greit med nye raser og flyingmount i Azeroth, men jeg er ikke med på noe kombinasjon av klasser og større frihet til valg av klasse. Dette suger! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Etter som jeg forsto det vil det bli mulig for raser å bli flere klasser, eks. Tauren Paladin.Dette er det teiteste jeg har vært borti siden jeg startet å spille WoW. Denne nye utvidelsen vil nok bety for meg at jeg kommer til å slutte å spille. Blizz vil ødelegge spillet ved å gi en slik frihet til pillere at de kan rolle Tauren Paladin. Taurens har ingenting med Paladins å gjøre, og hvis Blizz gjør det til at de har det så vil WoW se sin død innen kort tid. Jeg gidder ikke gå inn på Lore, men dette er patetisk. Det er greit med nye raser og flyingmount i Azeroth, men jeg er ikke med på noe kombinasjon av klasser og større frihet til valg av klasse. Dette suger! Dette har vi vel hørt før hver expansion. Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Men hvordan blir dette for nuubsa? :S Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Enig med Zealuu. Jeg er helt i ekstase her og vist du bare tar deg en titt på worldofwarcraft.com/cataclysm så finner du mer info... Dette ser ut som den beste expansionen hittil. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Men slik Blizzard driver nå, ja som sagt, en slik frihet blir bare patetisk. Er selv ingen fanboy og spiller heller ikke WoW (lenger). Uansett, sånn som blizzard gjør det nå får jeg bare mindre og mindre lyst til å vende tilbake. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Det som derimot ER veldig sant, er at spillet virker å bli lettere og lettere, og dermed mer tilrettelagt for folk som i utgangspunktet ikke er interesserte i MMO'er til vanlig. Og da får man jo bare diskutere, er dette bra for spillerne? Blizzard? eller begge parter? Endret 21. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
worthless_InnleggNO Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Etter som jeg forsto det vil det bli mulig for raser å bli flere klasser, eks. Tauren Paladin."Lang rant over hvor mye jeg hater paladins"! Dette har vi vel hørt før hver expansion. Jupp. Og de kommer til å grine sine modige tårer opp til release. For deretter å stelle seg i kø for å få neste utvidelse. Endret 21. august 2009 av worthless Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Har selv slutta å spille WoW fordi det ikke lenger er ett spill for gamers. Etter hva jeg har sett av SC2 og D3 så begynner jeg faktisk å lure på om Blizzard har slutta å være det innovative selskapet vi er kjent med. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg er veldig enig angående Tauren paladin, jeg er ingen stor lore eller rp friiiik, men slike ting hater jeg virkelig. Når man først åpner for slike absurde klasse\raser kombinasjoner så kan man like så greit gi alle raser alle klasser. Jeg er skeptisk til det vi har fått vite, men velger å prøve og ikke ta sorgene på forskudd Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Høres strålende ut, men jeg har slutta med wow...Kanksje jeg kjøper den bare for å ha i hylla sammen med de andre. Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg er veldig enig angående Tauren paladin, jeg er ingen stor lore eller rp friiiik, men slike ting hater jeg virkelig. Når man først åpner for slike absurde klasse\raser kombinasjoner så kan man like så greit gi alle raser alle klasser. Jeg er skeptisk til det vi har fått vite, men velger å prøve og ikke ta sorgene på forskudd Jeg kan bekrefte at vi kommer til å se mange nye klasskombinasjoner. Tauren Priest, Gnome Priest, Dwarf Shaman etc. Skal i intervju angående Cataclysm i morgen, og skal ta opp akkurat denne problematikken da. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Gosh.... Er ikke folk lei enda? gosh, er lei av sånne komentarer er ikke du Lei? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg er veldig enig angående Tauren paladin, jeg er ingen stor lore eller rp friiiik, men slike ting hater jeg virkelig. Når man først åpner for slike absurde klasse\raser kombinasjoner så kan man like så greit gi alle raser alle klasser. Jeg er skeptisk til det vi har fått vite, men velger å prøve og ikke ta sorgene på forskudd Jeg kan bekrefte at vi kommer til å se mange nye klasskombinasjoner. Tauren Priest, Gnome Priest, Dwarf Shaman etc. Skal i intervju angående Cataclysm i morgen, og skal ta opp akkurat denne problematikken da. hvis det er sant, må sa at jeg blir litt uvel :S Tauren Priest .. hvem har kommet med den ideen tro Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Just when I thought I was out... they pull me back in. Spørs nok om jeg ikke må prøve ut denne her også... Huff, nå som jeg ikke har spilt siden 14. februar og saker. Wellwell, goblins og worgen synes jeg høres veldig stilig ut hvertfall. Likte de korte videosnuttene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå