texzi Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hei, Har en gammel firkant av et tv stående, og skulle gjerne koble til pc'n til den, slik at jeg kan se film fra pc til tv. Har en s-video kabel og en scart-kabel adapter (med s-video inngang). Jeg kobler opp som det skal, og setter scartadapteret i tv'n. Problemet ligger i det at når jeg så slår på tvn, og utvider til 2 skjermer, blir tv-bildet grått. Farger på pc skjermen, men tv'n forblir grå. Er ikke noe gale med s-videokabelen eller adapteret, etter som at det fungerer helt fint på et annet tv jeg har (hd-klar). Så om noen vet hvordan jeg klarer å få farger så hadde det vært veldig fint takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Har du bladd deg gjennom alle AV kanalene på tv'en? Jeg får svart/hvitt på en, men farger på en annen. Jeg fant ut dette etter flere nvidia-kort som bare ville gi svart/hvitt på tv'en. Nesten litt irriterende, siden jeg tilsynelatende kunne hatt farger hele tiden, hvis jeg bare hadde trykka på av-knappen et par ganger til.. En annen gang fikk jeg plutselig farger når jeg innstallerte og rota litt rundt med et program som heter TV tool (ikke spør meg hva jeg gjorde) http://tvtool.info/index_e.htm Endret 22. august 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
texzi Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 (endret) er klar over det med flere av kanaler, har et nyere box-tv som dette fungerer på. Likevel har jeg opplevd svart/hvitt med en rekke andre tv, uavhengig av alder. skal ta en titt på det programmet takk Endret 22. august 2009 av texzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå