Khogn Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har ikke spillet men bak boksen på PC-versjonen står det at online multiplayer eksklusivt på PC er gratis mens man må betale LIVE gold medlemskap hvis man skal spille i cross-platform. Jeg tolker derfor dette slik at man kan spille sammen med Xbox360-brukerne. Har jeg forstått riktig? Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Jeg har altså en Xbox360 med gull medlemskap og en god PC så jeg tenkte å gå for den billigere PC-versjonen og spille med mine venner som har spillet på konsoll. Men hvordan fungerer dette i praksis egentlig? Får man opp på PC den samme vennelisten som på konsollen? Jeg har også en Xbox360-kontroller med tråd som jeg kan bruke til PC. Er det på denne måten mulig å bruke også X360-mikrofonen for å kommunisere med folk man kjører sammen med? Hvis ikke, funker det med et vanlig PC headset? På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
SynT Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har ikke spillet men bak boksen på PC-versjonen står det at online multiplayer eksklusivt på PC er gratis mens man må betale LIVE gold medlemskap hvis man skal spille i cross-platform. Jeg tolker derfor dette slik at man kan spille sammen med Xbox360-brukerne. Har jeg forstått riktig? Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Jeg har altså en Xbox360 med gull medlemskap og en god PC så jeg tenkte å gå for den billigere PC-versjonen og spille med mine venner som har spillet på konsoll. Men hvordan fungerer dette i praksis egentlig? Får man opp på PC den samme vennelisten som på konsollen? Jeg har også en Xbox360-kontroller med tråd som jeg kan bruke til PC. Er det på denne måten mulig å bruke også X360-mikrofonen for å kommunisere med folk man kjører sammen med? Hvis ikke, funker det med et vanlig PC headset? På forhånd takk for hjelpen! Trudde cross platform var lagt totalt død PGA fordelene med PC. Trur forresten det ikkje stemme med med at PC brukere må betale for cross platform spilling, LIVE - Gold har vore helt gratis på PC siden fjor sommer. Eg kan bekrefte at du har akkurat samme konto på PC versjonen som på xbrick versjonen. Bare at GfW LIVE er pure crap fra ende til annen. Står det LIVE på PC boksen så håpe eg ikkje du kjøpe spillet for multiplayer grunner. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 http://community.codemasters.com/forum/sho...mp;postcount=10 the title will NOT i repeat WILL NOT be cross platform between the x360 and the X360, both versions will use the 'Live' system but you will NOT be able to play people with the x360 if you have the PC and Vice-versa if you have the 360. At the moment the 'Live' team are working on this feature but please dont expect to see if in any A+ titles soon, ok so there was Shadow Run, but that didnt do anywell. So just to recap both titles will be 'Live' enabled but you will only be able to play people on PC orX360 not together... PC version will have achivements/Gamescore points easy multiplayer setup and friends list. Any remember 'Game for WINDOWS Live' is free and will remain free for the PC people, 'X-Box Live' isnt free and Microsoft will remain to charge for this for a while.. Hope ths clears up a few questions Det er med andre ord Live, men ikke cross-plattform multiplayer. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Takk for svaret! Litt snodig at det er snakk om cross-platform bak på esken da... Litt misvisende etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå