timmoody Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Er det nokon her på forumet som har prøvd seg på Star Wolves-serien? Kan absolutt anbefalast, men sikkert ikkje dumt å vente for det skal visstnok komme ein treear om ikkje så lenge. Uansett, har kjørt meg litt fast. Slit med ein del fiendar no. Håpte nokon kanskje kunne hjelpe med generelle tips og vink til å få skipa mine i riktig retning. Har lasta ned ein trainer, men den ser ikkje ut til å ha effekt. Problemet er jo at eg blir grusa latterlig enkelt for tida. Er stygt redd eg har oppdradert skills-treet litt feil, men litt lite å gjere med det no. Orkar ikkje starte på nytt. Så sett pris på alt av hint, juksekodar, trainerar, editorar osv, osv. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Noen spesielle fiender du har problemer med, eller rent generelt? Det jeg gjorde i starten var å reise omkring for å dra nytte av de tilfeldige kampene man kommer opp i (pirater osv). Tar ikke mer enn noen timer før du har fått bøttevis av erfaring og kan makse ut det aller meste av skilltrær. Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Klarte det no. Problemet var at det er ein videosnutt før kampen eg sleit med, med det følge at eg plutseleg er midt i kamp og fienden har fyrt av sine rakettar før eg har fått gjort noko som helst. Kom meg forbi flaskehalsen ved å ta med meg ein flokk med merceneries.... Det løyste den floka, men tapte jo faktisk pengar på oppdraget totalt sett. Har uansett gjort som du sa no, og reiser rundt å gjer småoppdrag. Bygger opp mannskapet til eit litt meir slagkraftig gjeng. Sært at ein del oppdrag som tar deg tre minutt og gjev deg null motstand betaler 500K, men andre der du må slåss deg gjennom fleire system betaler 5K. Må vere ein bug. Liker spelet godt, men er ein del irriterande småbugs. Space Rangers 2 er framleis min favoritt frå 1C Company, men glatt verdt pengane dette her og. Hadde dei korporert inn kampsystemet og gruppene (npc) frå Star Wolves inn i Space Rangers, hadde det blitt gull. Håpar dei ryddar opp i ein del småting i trearen og gjev spelet litt mer djupne. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Vi får se om Star Wolves: Civil War blir noe av, de jobber visstnok med en engelsk versjon, men vet ikke når den kommer ut. Russisk versjon er ute allerede, men da jeg ikke skjønner bæret av russisk tror jeg at jeg venter litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå