Joachim_F Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Europas største spillmesse har ikke hindret nettutgivelsene i å strømme på. Les hele saken Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Mye spennende, spesielt til pc denne uken Lenke til kommentar
JanF Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Til DSi anbefales Minis March Again veldig. Jeg har amerikansk DSi og har spillt det masse (Kom ut for lenge siden der) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Visste ikke at Chapter 2 av Monkey Island var ute, men nå laster jeg ned. Kan også nevne at det er nå kommet en patch med engelske stemmer for Broken Sword 2.5 her, så nå får jeg endelig testet dette også http://www.brokensword25.com/ Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Åååå fikk lite lyst å kjøpe Settlers II nå da! Tror desverre jeg ikke har tid for øyeblikket til å spille det, har fremdeles en ufullført Amazonekampanje i Settlers III liggendes som jeg ikke får konsentrert meg om. Er uansett digg å se slike klassikere bli gjort tilgjengelige på ny, kommer nok til å kjøpes isammen med Heroes II og III, er ganske sikker på at jeg har rotet bort de fysiske kopiene av disse. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Shadow Complex FTW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå