V. Haugen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Slik slipper du å stå i kø hos spillkommisjonæren på lørdag ettermiddag. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest nick Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Savner mobilspill til Iphone. Lenke til kommentar
Gjest HTC Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Fungerer ikke på HTC Touch Diamond heller. Synd for jeg hadde helt sikkert dratt 7 rette i Lotto med tipping på mobilen... Lenke til kommentar
Tordivel_InnleggNO Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Fungerer ikke på HTC Touch Diamond heller. Synd for jeg hadde helt sikkert dratt 7 rette i Lotto med tipping på mobilen... Har selv HTC Touch Diamond og her fungerer den bra. Hadde med en gang problemer med å finne applikasjonen, men fant den til slutt under Java. Lenke til kommentar
Gjest Håvard Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Skrev mail til norsk tipping, de håpet å ha på plass mobilspill til iphone iløpet av høsten.... Lenke til kommentar
Gjest Jørn-E. Thomassen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Skjønner egentlig hvorfor tippe programmet er savnet på Iphone og HTC siden det er ganske mange av “eldre generasjon” som bruker den teknologien. Så jeg håper da at BUYPASS leser dette og skjønner at de må begynne og utvikle programmene fullstendig til alle mobilene. Lenke til kommentar
Gjest NorOdin Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Virker ikke på min Omnia touch heller.... Lenke til kommentar
Gjest spear Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Har mailet Norsk Tipping om at mobilspill ikkje fungerer på min touchmobil (Diamond 2). Har enda ikkje hørt fra fra dei. Dette er for dårlig, "Følg med i utviklingen Norsk Tipping" Lenke til kommentar
Gjest antiapple Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Så iphone er ikke perfekt altså Lenke til kommentar
Gjest Robert The Tipper Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Har brukt applikasjonen på Nokia E71 og HTC HD tidligere, men finnes ikke løsning for min nye HTC Hero med Android. Siden jeg aldri husker å tippe når jeg er hos/ i nærheten av en kommisjonær, så er det jo Norsk Tipping som taper på dette! Skjerpings Statens Tipping! Lenke til kommentar
Gjest Anders Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Synd at ikke Samsung Omnia er med blant mulige mobiler - skjerping av NT er helt klart på plass. Jeg mailet de med en forespørsel om et annet tema vedrørende internettløsningen deres - fikk et intetsigende " rette vedkommende har blitt oversendt forespørselen, takk for interessen" type svar fra de. Hadde forventet mer. Lenke til kommentar
Gjest SlemmeOnkel Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg tipper med mine programmer på min PC, og leverer med Buypass-terminalen. På Lotto har jeg faste filer. Disse ønsker jeg å kopiere til min mobil for å levere inn med den hvis jeg ikke er hjemme. Det går ikke ifølge Norsk Tipping. Når jeg spør dem om de ikke vil, eller ikke kan, så svarer de ikke. Lenke til kommentar
Gjest Vegard Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det er elendig at man må være 18 år for å spille over nettet, som keno, lotto osvosv.. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Vi skal undersøke nærmere hvilke planer NT har for forbedring av kompatibilitet for sin spillsoftware for nyere mobiler - regner med at vi får svar i løpet av uka. Artikkelen vil bli publisert på www.mobilen.no / www.teknofil.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg