micsan Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg fant ingen spesiell plass til å poste dette på så jeg poster det under PC-spill http://michael-sande.evony.com (eller bare evony.com men viss du registrerer deg via den linken får jeg bonus ting ingame ) Dette spillet er noe som har holdt meg veldig opptatt den siste uken å jeg er helt hektet :o Det er et Browser spill akkuratt som norwegianmafia osv. bare litt mer complisert og er mer basebyggning osv. Ligner veldig på age of epires enviormentwise. håper noen vil prøve det absolutt anbefales ^^ micsan. Lenke til kommentar
micsan Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Her er noen bilder av spillet Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Lurer på hordan de har klart å spre stygge reklamer over hele nettet Lenke til kommentar
micsan Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Lurer på hordan de har klart å spre stygge reklamer over hele nettet haha ja har sett mangen av di der men di eg har sett har ingenting me spele å jørr såg ein sånn på youtube me ei middelalderdama me sverd så pointa rett mot hootersene, så sto de save d queen elens di reklamene har jo max lide å jørr me spele egenli haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå