husgutt Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har en nintendo dsi, og jeg trodde det var mulig å laste ned bl.a opera og annet software. Men når jeg går inn på nintendo ds download play, så skjer det faen meg ikke en dritt... Står at den søker etter software, men det skjer ikke noe,selv om jeg venter i 30 minutter. Og ja, jeg er tilkoblet internett trådløst. Gjør jeg noe galt, eller hva skjer? Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg har en nintendo dsi, og jeg trodde det var mulig å laste ned bl.a opera og annet software. Men når jeg går inn på nintendo ds download play, så skjer det faen meg ikke en dritt... Står at den søker etter software, men det skjer ikke noe,selv om jeg venter i 30 minutter. Og ja, jeg er tilkoblet internett trådløst. Gjør jeg noe galt, eller hva skjer? ]With Download Play it is possible for users to play multiplayer games with other Nintendo DS systems using only one game card. Players must have their systems within wireless range (up to approximately 60 feet) of each other and the guest system to download the necessary data from the host system. Some Nintendo DS retailers feature DS Download Stations that allow users to download demos of upcoming and currently available DS games; however, due to memory limitations, the downloads are erased once the system is powered off. The Download Station is made up of 1 to 8 standard retail DS units, with a standard DS card containing the demo data. On May 7, 2008, Nintendo released the Nintendo Channel for download on the Wii. The Nintendo Channel uses Nintendo's WiiConnect24 to download Nintendo DS demos through the Nintendo Channel. From there, a user can select the game demo he/she wishes to play and, similar to the Nintendo DS Download Stations at retail outlets, download the demo (temporarily) to their DS. Mener det er sånn på DSI også Lenke til kommentar
techtoroms Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 On 8/21/2009 at 4:24 PM, husgutt said: Jeg har en nintendo dsi, og jeg trodde det var mulig å laste ned bl.a opera og annet software. Men når jeg går inn på nintendo ds roms download play, så skjer det faen meg ikke en dritt... Står at den søker etter software, men det skjer ikke noe,selv om jeg venter i 30 minutter. Og ja, jeg er tilkoblet internett trådløst. Gjør jeg noe galt, eller hva skjer? Hvordan kan jeg laste ned Nintendo ds-spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå