Gå til innhold

Sniktitt: Star Wars: The Old Republic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørt mye frem og tilbake om spillet, skal bli spennende å se hva de får til. Ikke spesialt stor SW fan, men liker å spille en god historie!

 

Får se hvor avansert dem gjør det, men frykter at dem går for en svært brukervennlig løsning, hvor alt er rett frem for flest mulig spillere. Det er dessverre en stor mulighet for at dette spillet får flere spillere enn det hard core fansen ønsker å spille med.

Endret av Atomics
Lenke til kommentar

Absolutt et spennende prosjekt! Alt Bioware rører ved pleier jo å bli kvalitetsspill, men at de nå prøver seg på et MMO kan jo fort slå begge veier.

 

Så langt høres det egentlig litt ut som man egentlig løper rundt for seg selv, eller kanskje med en venn, og følger et langt storyquest. Har enda ikke hørt noe om selve MMO-aspektene ved spillet.

 

Jeg velger å ha litt forhåpninger for at det blir et bra spill, men jeg håper virkelig at de også lager skikkelig dybde i spillet på andre sider enn good/bad-quest systemet.

 

 

Akkurat det synes jeg var største feilen til AoC .. De hadde et bra konsept og rettet spillet mot et voksent publikum, men la dybden i spillet på linje med WoW. Alt for simpelt til at det applerte til veldig mange.

Endret av Tronotrond
Lenke til kommentar

dette spillet skal testes så fort som mulig, satser på og få bli med i closed beta :p

Det er stor sjanse for at jeg nok kommer til og gå for og være Sith, ettersom jeg har alltid vært utrolig forelsket i "the dark side" i star wars universet, hehe, drømt om og spille som en sith utrolig lenge, the force unleashed var kult, men har en følelse at DETTE kan bli bra! gleder meg, bare for gud skyld, ikke lag instanserte omeråder med "rooms" osv... -_-

Lenke til kommentar

Gleder meg voldsomt (huff, begynner å bli en del spill jeg gleder meg voldsomt til nå xP)! Klasse som er offentliggjort til nå virker lovende, og la oss bare håpe at historien og tull blir så bra som de satser på!

 

Og jah, jeg velger nok The Sith Empire <3<3

Lenke til kommentar
Dette spillet kan komme til å ødelegge livet mitt.

 

Hahaha, lo høyt da jeg leste dette :p Går ut i fra det er avhengighet du sikter til, ikke at de ødelegger SW greier (noe som egentlig gjør at livet ditt kan bli ødelagt uansett xP)

 

Og hvis det er det første, så må jeg nok vøre så kynisk at jeg nesten håper de får det til (A)

Lenke til kommentar

Hvordan var kampsystemet ? Er det som teller i et MMO da dette bruker å være lagd litt kjipt. Om det er dialog og fantastisk historie bryr meg midt i rompestumpen om det ikke er et spennende og innovativt kampsystem som holder deg interessert i lengden. Ikke grinding etter epic våpen i 100 timer for å vinne en kamp.

Lenke til kommentar
Hvordan var kampsystemet ? Er det som teller i et MMO da dette bruker å være lagd litt kjipt. Om det er dialog og fantastisk historie bryr meg midt i rompestumpen om det ikke er et spennende og innovativt kampsystem som holder deg interessert i lengden. Ikke grinding etter epic våpen i 100 timer for å vinne en kamp.

 

Det er noe du mener. BioWare har gjort det veldig klart at hovedprioriteten deres har vært å tilby en historiefortelling man aldri har sett i et MMO tidligere, og det lykkes de tilsynelatende veldig godt med. Måten du fraserer deg på får det til å høres ut som om det å bryte konvensjoner er en negativ ting. Faktum er i hvert fall at The Old Republic er det nærmeste et MMO noensinne har vært historiefortellingen til et enspillerrollespill, og det kan utvilsomt gjøre det til en helt annen opplevelse.

 

Når det er sagt så er kampsystemet veldig glatt, intuitivt og lekkert. I tillegg har de greid å gjøre det mer taktisk gjennom å la spilleren ta dekning med en funksjon tilsvarende dekningssystemet de fleste moderne førstepersonsskytespill har implementert.

 

En annen ting er hvor dynamiske blant annet lyssabelkampene er, og hvordan en klasse med lyssabel automatisk reflekterer skudd og oppfører seg som noe du heller hadde forventet av The Force Unleashed / Jedi Knight eller noe annet som har fokusert tungt på få elementer. Det er svært åpenbart at BioWare legger ekstremt mye arbeid inn i alle ledd, og til tross for at for eksempel kampsystemet i det store og hele er den samme greia du har sett i de fleste moderne MMORPG-spill så er det det helhetlige som teller her.

 

Den siste delen av posten din gir for øvrig ikke særlig mye mening, da det har mer med balanse enn kampsystemet å gjøre.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...