_LA_ Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Altså, hvor mye tåler en northbridge av varme før den tar kvelden? Lenke til kommentar
hart Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Har ikke svaret, dette lurer jeg på selv. Tåler sikkert like mye som en CPU. Hvilket chipset er det snakk om? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 65-75 grader har jeg hørt noen si vet ikke om det er riktig Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Stort sett så vil du opplever *mye* korruptering av data (les alt vil klikke, filer vil korruptere, windows vil kanskje ikke boote) før du får noe (fysisk) skade. Intel northbridger er .18micron med en (FC?-)PGA pakkning - temmelig likt Pentium3. P3 funket nå iallfall fedt til godt over 50 grader, samme her skulle jeg anta. Så lenge maskina di er "snill og grei" så er temp'n på NB ikke så mye å bekymre seg for Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Intels northbridger er FCBGA (Flip Chip Ball Grid Array), og tåler ca 80 grader før de tar kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå