mcgroven Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Varmen og Dordi Nordby preget dag fire i Tyskland. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Etter svømmingen var det klart for en intim stund for bare oss to i et lite boblebad. Måten dere skriver på er så genial Dette var morsomt å lese, gleder meg til flere artikkler om ett og ett spill (sniktitt) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Er vi bare for blyge? Ja, dere er for blyge. Dere kommer fra Gamer.no, de burde be dere om et bilde, ikke omvendt. On another note: Nok et underholdende stykke lesestoff. Keep it up! Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Genialt skrevet. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Herlig skrevet! Satser på masse fra Alan Wake og Modern Warfare 2! Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Gamer.no <3 Ser fram til å lese mer om Mafia II og Alan Wake. Keep up the good work! Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Dette er femte dagens deres (om man teller med dag 0), og dere har ikke skrevet et eneste ord om The Beatles: Rock Band? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg prøvde The Beatles: Rock Band i går, og skal selvfølgelig lage en sak på det når alt annet som står foran i køen er ferdigskrevet. Bloggen er ikke kanalen for fyldig dekning av alle spillene vi har prøvd Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Takk for kjapt svar! Herlig å høre, Lasse! Gleder meg til å lese dine inntrykk! Skjønner godt at messen har gitt deg/dere mange inntrykk, og at det å få alt ned på papiret tar lang tid. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg vil høre mer om det mystiske spillet med lommelykt. NUH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå