Bobbylove Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg har mistet mine cod4 cder men har cd-keyen min så dro på havna og fikk tak i spillet. Men, punkbuster og patcher laster seg ikke ned? Jeg får ikke lagd en ny bruker samtidig som jeg skriver inn cd-key. Spillet kræsjer når jeg prøver å joine en server. Noen som har erfaringer her? Lenke til kommentar
lostone123 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg har mistet mine cod4 cder men har cd-keyen min så dro på havna og fikk tak i spillet.Men, punkbuster og patcher laster seg ikke ned? Jeg får ikke lagd en ny bruker samtidig som jeg skriver inn cd-key. Spillet kræsjer når jeg prøver å joine en server. Noen som har erfaringer her? Får du lagd ny bruker uten å bruke den originale cd keyen din da? Du kan jo legge den inn i registeret manuelt i etterkant.. Prøvd å oppdatere PB manuelt ved å laste ned filene fra hjemmesidene deres? Mener du spillpatcher eller punkbusterpatcher? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Jeg har mistet mine cod4 cder men har cd-keyen min så dro på havna og fikk tak i spillet.Men, punkbuster og patcher laster seg ikke ned? Jeg får ikke lagd en ny bruker samtidig som jeg skriver inn cd-key. Spillet kræsjer når jeg prøver å joine en server. Noen som har erfaringer her? Får du lagd ny bruker uten å bruke den originale cd keyen din da? Du kan jo legge den inn i registeret manuelt i etterkant.. Prøvd å oppdatere PB manuelt ved å laste ned filene fra hjemmesidene deres? Mener du spillpatcher eller punkbusterpatcher? Prioritet 1 nå burde vel være at hver gang jeg joiner en server så låser spillet seg sånn ca 1/5 del på loaden. (Hvite streken) Lenke til kommentar
lostone123 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Hva slags hardware har du? Oppdaterte drivere? OS? Prøvd eldre skjermkortdrivere? Edit: Må du restarte maskina? Eller holder det med gode gamle ctrl-alt-del? Endret 20. august 2009 av lostone Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Har en ganske ny og bra pc i forhold til cod 4. Holder med ctrl-alt-del. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Får nå error etter jeg la til patcher: Impure client detected.IWD files referenced! COD4MW/main/iw_06.iwd Lenke til kommentar
Ralf_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Leste litt kjapt på google, og de få som har problemet har løst det ved å reinstallere spill/patcher. Sørg for(om du installerer med cd selvfølgelig) at cdn ikke har no møkk på seg for å få en installasjon uten korrupte filer. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Prøver å reinstallere nå, men litt tricky siden det er en download. (Har som sagt lovlig cd-key) Får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Så laster du ned patch og punkbuster. www.filefront.com www.evenbalance.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå