VEH_InnleggNO Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Årets utgave av Konamis fotballspill har fått slippdato. Les hele saken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 PES er det eneste fotballspillet som gir PC-eierne det samme som konsoll-eierne får, så jeg ser ikke bort i fra at jeg kommer til å plukke opp dette foran Fifa. Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Håper at de har fiksa framerate problemene og online problemene de hadde sist utgave, for det var nesten "eneste" grunnen til at jeg endte opp med å kjøpe FIFA09. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) PES er det eneste fotballspillet som gir PC-eierne det samme som konsoll-eierne får, så jeg ser ikke bort i fra at jeg kommer til å plukke opp dette foran Fifa. Så sant, så sant. Jeg syntes det er latterlig at de skal bruke samme motor som fifa 09 på pc. Joda de har jo lagt til 360 graders kontrollsystem på pc også da. Men herregud, Fifa på pc fortjener en grafisk overhaling asap. Endret 20. august 2009 av Memoen Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 4min gameplay av PES10 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ikke akkurat imponerende innsats av forsvaret og keeperen på slutten der, men det ser ut som de spilte på en lett vanskelighetsgrad, så jeg får håpe det endrer seg når man velger vanskeligere. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 jeg spiller egentlig aldri mot cpu uansett.. PES09 har vært brukt masse her i huset, men jeg har aldri spilt noe annet enn mot kompiser.. men, jeg skal nok ha dette også! Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Håper serien tar seg opp mange hakk i forhold til PES 2009. Har alltid vært svoren PES fan, men må innrømme at FIFA 09 var mange hakk forran PES 2009. Latterlige ting som at det ikke blir frispark når man rævtakler en spiller som ikke har ballen burde være ganske enkelt å rette på. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Tror nok PES i år igjen må se seg tapt av storebror Fifa. For meg tok fifa knockout på PES også i år, og FIFA 10 kjøp er et faktum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå