Joachim_F Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 ArenaNet har presentert Guild Wars 2 på Gamescom. Les hele saken Lenke til kommentar
Jaanus Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 trodde jeg var ferdig med mmos, men dette ser rett og slett ekstremt kult ut Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Endelig! Har ventet i evigheter på nyheter rundt dette spillet. GW er det MMO'et jeg har brukt desidert mest tid på. Håper de holder seg til grunnkonseptet rundt skills, da dette gav deg innmari mange strategiske muligheter. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 ENDELIG! etter gud vet hvor mange 1000 timer med gw og enda fler timer med venting uten resultater så har det kommet en trailer! men jeg kommer til å ødelegge hele livet mitt med dette -_- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Oooo.. Husker at en klassekamerat pratet seg nesten ihjel om GW2. Kan bli spennende. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kanskje jeg får kaste meg på bølgen denne gangen. Da Guild Wars 1 var nytt og spennende, var tilfeldigvis også WoW nytt og spennende, og jeg valgte det. Nå har jeg imidlertid ikke nok spilletid til å rettferdiggjøre månedlig betaling for annet enn Live Gold - da virker GW2 som et godt alternativ. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Er skeptisk på dette. Har Prophecies og Factions. Men likte ikke de. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Oioi! nå ble jeg virkelig positivt overrasket Har ikke akkurat sett så mye fram til dette, men det gjør jeg jammen meg nå! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg husket for et par år siden så var siste info som var kommet at betaen skulle begynne i fjor høst.. Helt frem til nå har ikke det blitt oppdatert. Guild wars er et fantastisk spill med en fantastisk bra histore :rolleyes: Lenke til kommentar
Miromurr_InnleggNO Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) ENDELIG! Har ventet på mer informasjon om dette spillet i evigheter, helt siden jeg til slutt begynte å gå lei av det første Guild Wars 1. Men før den tid kom fikk jeg heldigvis tid til å kose meg med det og alle ekspansjonspakkene. Jeg håper bare at dette spillet klarer å gjøre ting bedre på de feltene Guild Wars 1 ikke gjorde det så bra, men samtidig beholde alle de bra tingene med det første spillet, for eksempel PvP-systemet og begrensingen for hvor mange ferdigheter man kunne ta med seg av gangen. Får håpe det blir et bra spill iallfall, men det får vell tiden vise, til slutt. Endret 20. august 2009 av Miromurr Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 ser jo faktisk bra ut... alltid vært skreptisk til MMO men detta ser jo bra ut og att det attpåtil er gratis etter å ha kjøpt det så er det verdt å ta en titt. aldri prøvd wow pga veit jeg kommer til å bli avhengig. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Man må bare ta hatten av for Arenanet og NCsoft, jeg må si at det var en av de mest spennende trailerene jeg har sett, og når de er så knakanes solide på å lage helt fantastiske områder har jeg stor tro på at Guild Wars 2 kommer til å finne plassen sin i min hylle Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 heldigvis noe som erstatter blizzard sine melkekuer Lenke til kommentar
SkyMarshall_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Ja må jo innrømme dette vekket interesse, selvom jeg fortsatt sitter angrende igjen med en orginalkopi av GuildWars på hylla her. Impulskjøp, og jeg hatet det. Endte opp med enda et år WoW isteden. Men jeg har ikke problemer med å gi en oppfølger en sjanse. Men først - Aion. Forhåpninger der Endret 24. august 2009 av SkyMarshall Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Fortsatt lol med folk som kaller GW et MMO og ser på det som en direkte konkurrent til WoW. Lenke til kommentar
Svinat_InnleggNO Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Woho! Endelig, etter flere års venting. Etter å ha sett traileren og lest artiklene om hvordan GW2 kommer til å bli, er jeg allerede solgt. Gleder meg til det går an å forhåndsbestille. Må nesten skaffe meg Eye of the North nå, slik at jeg er klar når GW2 en eller annen gang kommer. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Fortsatt lol med folk som kaller GW et MMO og ser på det som en direkte konkurrent til WoW. Du trenger ikke å måtte betale i måneden eller å være bundet til å løpe rundt med andre spillere i soner for å kalle et spill et MMO, og hvis du tenker deg litt om så har GW et 40 ganger så bra pvp-system enn WoW. Greit PvE delen til GW er kanskje dårligere enn WoW, men Arenanet og NCsoft tenkte på og lagde iallefall et spill uten den samme gamle oppskriften. Det kan man ikke si om WoW. Du kan se på det som det eneste MMO-spillet som har et pvp system der du ikke trenger å klikke på "Firebolt" hvert halvannet sekund for å vinne. om du la ut en fanboy comment? ja det gjorde du. Om jeg er en GW fanboy, nei jeg likte ikke pve delen og er ikke en god pvp spiller så jeg sluttet og spille det etter noen måneder. Men at GW har det beste pvp-systemet i et MMO- til dags dato er en fakta. Endret 7. september 2009 av Shoberg Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jøss, er det norgesmesterskap i skivebom igjen? Først og fremst, fra spillets egen offisielle wiki: Guild Wars is a CORPG, or Competitive/Cooperative Online Role Playing Game (http://wiki.guildwars.com/wiki/Guild_Wars) For det andre har jeg klokka inn ca. 1600 timer i Guild Wars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå