monta77_InnleggNO Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hei jeg har skrevet samme i amobil, men ikke fått svar så nå prøver jeg her :rolleyes: Kjøpt ny iphone, men får ikke lastet ned sim kontaktene fra det "gamle" sim kortet til telefonen. Er det noen smarte måter å ordne dette på uten å måtte legge alt inn manuelt? Håper på svar Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=354599 Fant denne tråden som inneholder noen forklaringer. 1 place your Sim card to an unlocked phone 2 copy contacts to phone 3 replace sim card with Iphone Sim card into unlocked phone 4 Copy contacts from phone to Sim 5 Insert iphone sim into iphone - will not see the contacts 6 Go to Mail, cntacts, Calendars - scroll down and hit the IMPORT SIM CONTACTS button - and that is it! Lenke til kommentar
monta77_InnleggNO Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 tusen takk! Men da kan det se ut til at jeg må vente til telefonen er åpnet før jeg kan gjøre det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå