valentin Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hei, plutselig så er den nedre taskbaren med startknappen samt hvilke programmer jeg har lagt ned ligger. Den er nå borte og hvis jeg legger ned et program så forsvinner den ned uten at jeg ser den, så jeg må åpne task manager for å finne den og åpne derfra. Kan noen komme med tips på hvordan jeg gjør for å få den frem igjen. Hilsen Valentin :oops: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Prøv å flytte cursor helt ned til bunnen av skjermen. Hvis taskbar dukker opp da, så høyreklikk på den, velg egenskaper, og ta vekk haken på "Auto Hide". Lenke til kommentar
espenf Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hvis ovenstående ikke hjelper, må du legge merke til om pila/cursoren endrer seg til en "pil-opp-og-ned" når du flytter den til bunnen av skjermen. Hvis den gjør det, holder du nede venstre museknapp og drar oppgavelinja opp til ønsket størrelse. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 wooow! Tenk at du klarer å skrive i forumet om det var en av de to løsningene som hjalp! Men kan jo hende at explorer.exe har klikka, vanlige dét Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 hvis du kjører xp så kan du vel trykke alt+ctrl og delete, så avslutter du explorer.exe dvs. prosessen. så trykker du fil å ny oppgave, så skriver du explorer.exe, så skal alt være i orden tenker jeg. Lenke til kommentar
valentin Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Hei, Har prøvd, men det går ikke. Noen flere forslag ?? Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 skjer dette hver gang du booter i vanlig modus eller skjer det hvis du starter i Sikkerhetsmodus også? hvis du har prøvd det. kanskje dette er litt rart å spørre om men hva gjorde du før taskbaren din ble borte? søk igjennom maskina di for Virus, og spyware. hvis den ikke finner noe så har XP en fin funskjon som heter systemgjennoppretting, brukte den senest i dag jeg. den er veldig fin når man skal tilbakestille program og instillinger. denne finner du hvis du trykker: Start, Programmer, Tilbehør, Systemverktøy, der skal det være noe som heter systemgjennoppretting. da velger du et tidspunkt som du skal tilbakestille maskinen din til. da skal det vel funke å du vil mest sannsynlig få tilbake din taskbar. Lenke til kommentar
valentin Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Hei, Jeg har ingen bar nede på skjermen derfor har jeg heller ingen start knapp å bruke, slik at jeg kan prøve det som Du foreslo. Er det noen andre "veier" å gå for å komme inn for å stille maskinen tilbake. Takker for alle forslag..... Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 jepp, vet en måte du kan få til å tilbakestille pc`en din. eventuelt gå inni sikkerhetsmodus. hvis du skal tilbakestille pc`en din så kan du gå til: C:Documents and settingsall userstart-menyprogrammerTilbehørsystemverktøy der finner du systemgjennopretting. da skal det gå. Lykke til. Lenke til kommentar
valentin Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Hei, Sjef, nå funker det jeg stilte den tilbake til 14 Juli. Jeg tok en windows update for noen dager siden det kan være det som gjorde det. Tusen Takk for hjelpen !!!!! hilsen Bent Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 hehe, bare hyggelig å hjelpe, men vises taskbaren din når du tilbakestilte maskina di? Lenke til kommentar
valentin Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Hei igjen, Ja nå vises taskbaren igjen .... TAKK !! Bent Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 thats good. bare hyggelig det er jo det hardware forumet er for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå