Gå til innhold

finner ikke taskbaren lenger

Anbefalte innlegg

hei,

plutselig så er den nedre taskbaren med startknappen samt hvilke programmer jeg har lagt ned ligger. Den er nå borte og hvis jeg legger ned et program så forsvinner den ned uten at jeg ser den, så jeg må åpne task manager for å finne den og åpne derfra.

Kan noen komme med tips på hvordan jeg gjør for å få den frem igjen.

Hilsen

Valentin :oops:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis ovenstående ikke hjelper, må du legge merke til om pila/cursoren endrer seg til en "pil-opp-og-ned" når du flytter den til bunnen av skjermen. Hvis den gjør det, holder du nede venstre museknapp og drar oppgavelinja opp til ønsket størrelse.

Lenke til kommentar

skjer dette hver gang du booter i vanlig modus eller skjer det hvis du starter i Sikkerhetsmodus også? hvis du har prøvd det. kanskje dette er litt rart å spørre om men hva gjorde du før taskbaren din ble borte? søk igjennom maskina di for Virus, og spyware. hvis den ikke finner noe så har XP en fin funskjon som heter systemgjennoppretting, brukte den senest i dag jeg. den er veldig fin når man skal tilbakestille program og instillinger. denne finner du hvis du trykker: Start, Programmer, Tilbehør, Systemverktøy, der skal det være noe som heter systemgjennoppretting. da velger du et tidspunkt som du skal tilbakestille maskinen din til. da skal det vel funke å du vil mest sannsynlig få tilbake din taskbar.

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg har ingen bar nede på skjermen derfor har jeg heller ingen start knapp å bruke, slik at jeg kan prøve det som Du foreslo. Er det noen andre "veier" å gå for å komme inn for å stille maskinen tilbake.

Takker for alle forslag..... :shrug:

Lenke til kommentar

jepp, vet en måte du kan få til å tilbakestille pc`en din. eventuelt gå inni sikkerhetsmodus. hvis du skal tilbakestille pc`en din så kan du gå til: C:Documents and settingsall userstart-menyprogrammerTilbehørsystemverktøy der finner du systemgjennopretting. da skal det gå.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...