Rider of Reason Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Må nesten si jeg syntes synd på alle de "menneskelige" fiendene i The Witcher, kanskje mest alvene. Og kan aldri glemme: de to søstrene som blir til henholdsvis Night/Noonwraith på grunn av min inblanding. Døde litt inni meg da. Endret 5. november 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 eg synes nå mest synd på "The Boss" fra metal gear solid 3, hun ville bare redde landet sitt også var det det hun fikk igjen Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Bowser..når skal han lære at Mario tar han hver eneste gang? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Når du slenger stormtroopers rundt i star wars: force unleashed og de skriker og prøver å ta tak i alt de kommer over. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Fallout3 Både å sprenge Megaton og oversvømme TenPenny Tower med Gouls er jo to onder egentlig... De friske hundene til Trader folkene man ikke gidder forhandle med... Og de mange valgene man kan ta i "oasis", synes ikke noen av de føltes riktige... Å når man har valgt det man føler er riktigst, så skulle det fått konsekvenser for wasteland... (om noen skjønner hva jeg mener) :rolleyes: Portal Når man sitter å hører på de stakkars Sentry Turrets'ene som hører deg men ikke ser deg får man nesten lyst til å la de skyte deg en gang bare for å gjøre de glade før man tar de av dage... Er det klart at noen er FIENDER så gjør det ikke så mye, men når det er nøytrale, intetvitende eller venner så føles det feil seff... De fleste spill har et soneklart skille mellom rett og galt, men så kommer det slike psykinger som Fallout 3 hvor galt er rett og rett er rett å alt er egentlig opp til din egen karma... Og har man rundet vet man hvordan det ender... Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Det skulle jo ta tiår før det ene valget skulle vise noe forskjell i Wasteland... Du får bare la spillet stå på, og se hva som skjer B) Endret 8. november 2009 av peasandpeace Lenke til kommentar
Ichimaru Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Shadow of the Colossus som nevnt før. Følte meg som en stor drittsekk da jeg dro rundt å drepte de. Illidan i WoW følte jeg meg som en stor bedrager. Alltid hatt han som første valg i WC3 og nå må jeg ta livet hans fordi vi invaderer hans plass. Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Dette er vel egentlig ikke fiender, men jeg prøver å ta livet av så få sivile som jeg kan i GTAIV. Husker jeg ropte unnskyld første gangen jeg kjørte på et par av dem. Fikk ufattelig dårlig samvittighet da:p Husker også jeg fikk dårlig samvittighet når man kan velge hvem man skal drepe i spillet - Playboy X eller Wayne(?), for man må jo drepe en av dem. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Synes litt synd på koboldene i Sacred 2. De klager over at det bare var tre dager igjen til bursdagen, at de skulle ha hørt på kona og så videre. Bandittene med "I knew it. I'm nothing more than an extra" er heller ikke så bra... Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg får liksom ikke helt dårlig følelse av det. De er så mange og tar livet av PCen min. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Det er synd på underutviklede sivilisasjoner i Civ IV når de rider rundt på hester og har muskedunder mens jeg har tanks,jetfly,bombere,hangaskip og ikke minst nuclear missiles. Det fikk Egypt erfare(spilte på replika av verdenskartet og alle kulturer er riktig geografisk plassert)brukte svært få turns på å ta hele afrika(som egypt i dette tilfellet kontrollerte 100%)først regnet det nukes,så kom flyangrepene,og deretter rullet tankstene inn i hale afrika.Egypt påfære meg et tap på 1-4 tankster totalt,mens jeg herjet vilt.Stakkers Egypt,i dette tilfellet iallefall! Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Delt førsteplass her. Selvfølgelig Andrew Ryan i Bioshock - mitt eget kjøtt og blod, men også i Saints Row 2. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Sivile i Just Cause 2 når jeg kjører over dem på de små scooterne sine med traktoren min. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Dr.Cid i FFXII... Definitivt. Jeg begynte seriøst å grine. Endret 29. mars 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Må nok slenge meg på big daddies. Fikk litt dårlig samvittighet de første gangene -_- Må også si at jeg synes synd på Saren, ifra Mass Effect. Måten Sovereign forgiftet sinnet hans på, og tilslutt gjorde han til en tankeløs zombie. Spesielt når jeg klarte å overbevise han om at det han gjorde var galt helt på slutten. Ellers har vi jo Big Boss på slutten av MGS3. Var ikke enkelt å trykke av etter man har vunnet kampen Kommer sikkert på mer etter hvert :rolleyes: Lenke til kommentar
latslask Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Er sikkert sagt før men prester i Age Of Empiers lager noen syke lyder når de dør. Trolls i WoW lager noen enormt rare lyder av og til de også. Lenke til kommentar
Hockax_InnleggNO Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg føler jeg må nevne jediene i Star Wars Battlefront 2 når du som klone utfører ordre 66. De er kanskje ikke fiender i den rette form av ordet, men du blir jo beordret til å drepe dem så... Kjenner ihvertfall at jeg sitter med en klump i halsen etter at oppdraget er fullført og jediene ikke er mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå