Laland Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Leaf, vi har en vinner. De vil bare leve. Vi ødelegger pustesystemet deres og dreper alle vennene deres. De skriker og løper avgårde og skyter ikke om du står stille. Det er bare trist å drepe dem. Flesteparten er nok tvunget "inn i tjenesten". Men drepes; det skal de. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Dem vil skyte tilbake etterhvert. I alle fall i det første halo spillet... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Er vel generelt synd på fiender som har mistet seg selv og blitt tanketomme ofre for dine triggerfingre som klør. Synds også litt synd på splicerne i BioShock, mer enn jeg syns synd på Big Daddyene i hvert fall. De har tross alt blitt opphengt i hypen og aldri greid å slutte når de burde, og dermed mistet seg selv. GLaDOS syns jeg forøvrig ikke synd på, moody computer bitch had it coming. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg syns synd på Big Daddy. Han går bare rundt i Rapture, beskytter Little Sister og elllers holder seg unna trøbbel. Helt til jeg kommer inn i bildet.. Var det jeg kom hit for å si. Hadde alltid skikkelig dårlig samvittighet etter å ha drept en Big Daddy, dog jeg kom raskt over det jo lengre jeg kom i spillet. Blir ikke noe bedre av å høre en Little Sister rope "MR.BUBBLES!". Tror det kunne ha blitt en fantastisk tegnestripe. "Big Daddy og Little-Sister går og traller rolig for seg selv, hopper paradis, høster litt ADAM fra eks-slemme lik for å forske på stoffet. Så kommer en wannabe-protanagist, elektrosjokker Daddien, buckshotter bobla til døde, og tripper glad videre med Little Sister over skuldra som ser på liket av Big Daddy med tårevåte Bambi-øyne". HAVE NO FEAR! I AM HERE! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 To the rescue!! Det var hjerteskjærende øyeblikk. Big Daddyen prøver å beskytte en liten jente, men det skal ikke vi ha noe av. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Vi redder jo jenta så det er jo ingen fare. Han gjør en dårlig, unødvendig jobb. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Noen redder dem ikke.. men høster dem. Onde er de. Selv reddet jeg alle på første gjennomspilling. Hadde ikke hjerte til noe annet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Å gi dem døden er bedre enn å la dem gå rundt som skygger av små jenter. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kan jo heller redde dem, så de kan leke med de andre friske jentene istedet. Du er en iskald mann, AltF4. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Little girl better not stand in my way. Men siden BioShock kjørte i grøfta hva moralske valg angår så redder jeg dem selvfølgelig, fordi det tjener jeg mest på. Heisann, det hjalp kanskje ikke på mitt forsøk på å fremstå som en myk mann. Men nå blir denne tråden en Bioshock-diskusjon. Kom med fler fiender det er synd på, og begrunn svaret ditt! Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 synes vel egentlig litt synd på han der yetien i overlord 2 som bare går rundt og liker baby seler hele dagen. i alle fall til jeg og en dunge med smådjevler dukker opp. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Må si meg enig i at jeg følte meg litt slem når jeg tok BigDaddy av dage, men igjen redder jeg alle småjentene, så det går på en måte opp i opp Lenke til kommentar
esports.no goldsh0t1 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Syns kanskje litt synd på alle politifolka og sikkerhetsvaktene i Enter the Matrix. Hvordan de konstant skyter etter deg mens du bare løper hit og dit og saltododger skuddene deres etc. må jo gjøre stakkarene ganske redde, paffe og fortvilte. Før du avvæpner de og skyter de i brystet, hodet, kaster de veggemellom eller knekker nakken deres på en grotesk måte. Det kan umulig være særlig gøy å bli sprengt fankenivold av en Fat-Man i Fallout 3 heller Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg spilte the Hunter i dag. Jeg klarte å finne en hunn-hjort, og fikk inn et skudd i siden på dyret. Etter en småhektisk jakt gjennom skogen, hvor jeg fulgte blodsporet hun etterlot seg fant jeg til slutt hunndyret. Hun hadde lagt seg ned på bakken, og orket ikke å løpe lengre. Når store, sorte tindrene øyner titter opp mot deg er det vanskelig å trekke av, men jeg tenkte at det ville være det mest humanitære, så jeg snudde meg vekk og fyrte av. Tja, det er bare et spill, men det få i alle fall meg til å få litt dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Kan ikke si jeg føler meg så høy i hatten når man høster inn en lillesøster i Bioshock. Men trenger man ADAM, så trenger man ADAM. henger meg på den,husker GODT når jeg var slem og fikk dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Har begynt å få bittelitt medfølelse for alle de sivile jeg myrder i GTA IV, egentlig. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Noen redder dem ikke.. men høster dem. Onde er de. Selv reddet jeg alle på første gjennomspilling. Hadde ikke hjerte til noe annet. Jeg redda også alle på første (og eneste, så langt) gjennomspilling, men ikke før jeg hadde sjekka på nettet at man (så vidt jeg har skjønt) ble belønnet like greit for det, bare ved et litt senere tidspunkt. Var litt redd for å gjøre spillet dobbelt så vanskelig bare for å være snill.. Om mengden adam til syvende og sist blir nøyaktig den samme gjennom begge metodene, er jeg faktisk ikke helt sikker på, men det er kanskje noen som vet det? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Ikke bare er mengen Adam den samme, men man får et lass med ellers utilgjenlige tonics for det også. Så man tjener ganske grovt på det Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Og det burde jo være unødvendig å nevne kolossene fra Shadow of the Colossus. Hver gang de faller livløse mot bakken, sitter jeg igjen med et tomt uttrykk i øynene og lurer på om jeg har gjort det rette.. Tenkte forresten litt sånn første gang jeg satt i bombeflyet i CoD 4, noe av grunnen var nok pga fyren som snakka i radioen av en eller annen grunn. Lol idd... "I see lots of little pieces down there" Forferdelig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Er ikke samme mengden ADAM man ender opp det. Totalt "mister" du 40 ADAM per 3 LS. Harvesting = 480A, redder dem = 440A (160x3 vs 80x3+200). Altså 280 totalt. Endret 23. august 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå