Gå til innhold

Stakkars fiender [SPOILERS]

Anbefalte innlegg

Leaf, vi har en vinner. De vil bare leve. Vi ødelegger pustesystemet deres og dreper alle vennene deres. De skriker og løper avgårde og skyter ikke om du står stille. Det er bare trist å drepe dem. Flesteparten er nok tvunget "inn i tjenesten".

Men drepes; det skal de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel generelt synd på fiender som har mistet seg selv og blitt tanketomme ofre for dine triggerfingre som klør.

Synds også litt synd på splicerne i BioShock, mer enn jeg syns synd på Big Daddyene i hvert fall. De har tross alt blitt opphengt i hypen og aldri greid å slutte når de burde, og dermed mistet seg selv.

GLaDOS syns jeg forøvrig ikke synd på, moody computer bitch had it coming.

Lenke til kommentar
Jeg syns synd på Big Daddy. Han går bare rundt i Rapture, beskytter Little Sister og elllers holder seg unna trøbbel. Helt til jeg kommer inn i bildet..

Var det jeg kom hit for å si. Hadde alltid skikkelig dårlig samvittighet etter å ha drept en Big Daddy, dog jeg kom raskt over det jo lengre jeg kom i spillet.

Blir ikke noe bedre av å høre en Little Sister rope "MR.BUBBLES!".

Tror det kunne ha blitt en fantastisk tegnestripe.

"Big Daddy og Little-Sister går og traller rolig for seg selv, hopper paradis, høster litt ADAM fra eks-slemme lik for å forske på stoffet.

Så kommer en wannabe-protanagist, elektrosjokker Daddien, buckshotter bobla til døde, og tripper glad videre med Little Sister over skuldra som ser på liket av Big Daddy med tårevåte Bambi-øyne".

HAVE NO FEAR! I AM HERE!

Lenke til kommentar

Little girl better not stand in my way. Men siden BioShock kjørte i grøfta hva moralske valg angår så redder jeg dem selvfølgelig, fordi det tjener jeg mest på.

Heisann, det hjalp kanskje ikke på mitt forsøk på å fremstå som en myk mann.

Men nå blir denne tråden en Bioshock-diskusjon.

Kom med fler fiender det er synd på, og begrunn svaret ditt!

Lenke til kommentar

Syns kanskje litt synd på alle politifolka og sikkerhetsvaktene i Enter the Matrix. Hvordan de konstant skyter etter deg mens du bare løper hit og dit og saltododger skuddene deres etc. må jo gjøre stakkarene ganske redde, paffe og fortvilte. Før du avvæpner de og skyter de i brystet, hodet, kaster de veggemellom eller knekker nakken deres på en grotesk måte. :p

Det kan umulig være særlig gøy å bli sprengt fankenivold av en Fat-Man i Fallout 3 heller :p

Lenke til kommentar

Jeg spilte the Hunter i dag. Jeg klarte å finne en hunn-hjort, og fikk inn et skudd i siden på dyret. Etter en småhektisk jakt gjennom skogen, hvor jeg fulgte blodsporet hun etterlot seg fant jeg til slutt hunndyret. Hun hadde lagt seg ned på bakken, og orket ikke å løpe lengre.

Når store, sorte tindrene øyner titter opp mot deg er det vanskelig å trekke av, men jeg tenkte at det ville være det mest humanitære, så jeg snudde meg vekk og fyrte av.

Tja, det er bare et spill, men det få i alle fall meg til å få litt dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Noen redder dem ikke.. men høster dem. Onde er de. Selv reddet jeg alle på første gjennomspilling. Hadde ikke hjerte til noe annet.

Jeg redda også alle på første (og eneste, så langt) gjennomspilling, men ikke før jeg hadde sjekka på nettet at man (så vidt jeg har skjønt) ble belønnet like greit for det, bare ved et litt senere tidspunkt. Var litt redd for å gjøre spillet dobbelt så vanskelig bare for å være snill.. :p Om mengden adam til syvende og sist blir nøyaktig den samme gjennom begge metodene, er jeg faktisk ikke helt sikker på, men det er kanskje noen som vet det?

Lenke til kommentar
Og det burde jo være unødvendig å nevne kolossene fra Shadow of the Colossus. Hver gang de faller livløse mot bakken, sitter jeg igjen med et tomt uttrykk i øynene og lurer på om jeg har gjort det rette..

Tenkte forresten litt sånn første gang jeg satt i bombeflyet i CoD 4, noe av grunnen var nok pga fyren som snakka i radioen av en eller annen grunn.

Lol idd... "I see lots of little pieces down there"

Forferdelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...