Gå til innhold

Stakkars fiender [SPOILERS]

Anbefalte innlegg

Kom over denne lista fra 1up.com med de 5 fiendene artikkelforfatteren syns mest synd på.

Hvilke fiender syns dere mest synd på, av alle de dere har herjet med?

Jeg vil si Resident Evil-zombiene. Ulykker, "ulykker" og slemme folk med onde hensikter er vel alles mareritt. Å bli gjort om til zombie er et trist sorti.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg synes synd på vaktene i Prototype, som tror de har tatt ned Alex Mercer, jubler og roper "Yeh! We got him!" Og etter det finner ut at Alex ikke er død, og du ligger der i to deler sammen med de andre 40 soldatene.

Lenke til kommentar

Vil egentlig si stort sett alle menneskene i Splinter Cell Chaos Theory. Civilians, terrorister, leiesoldater, korrupte politimenn, whatever. De fleste pisser på seg når du tar tak i dem, eller forteller om en personlig hendelse i livet sitt osv. Nå kan man riktignok la vær å drepe dem fleste, men ragdollfysikken og alle måtene du kan ta en fyr av dage på, gjør fristelsen stor.

edit: forresten, de rosa små kosedyrene i the maw også. Og en del av forskerne i splosion man.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg må si meg ganske enig i at jeg fler litt synd på fiendene i prototype -_- De vanlige millitærtroppene kunne jo ikke noe for hva som skjedde.

Og alle man dreper hvis man sprenger megaton(eller hva det nå het) i Fallout 3. De var kanskje ikke helt fiender, men syns litt synd på alle de snille folka :p

Lenke til kommentar

Ikke spesielt originalt siden de er nevnt i artikkelen, men headcrab zombiene i HL2, spesielt når man tenner på dem.. De lydene i de lager da er ganske fæle å høre på :p

+

De stakkarene i Dead Space som bare sitter der og produserer gift (man skal finne 8 av dem i et av brettene).

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Tja, folkene i Tenchu Z. 90% av de du dreper er vel teknisk sett "egne"folk som beskytter noe som viser seg å være en fientlig spion.

Og de jeg sloss mot i de fleste Total War spill, jeg stiller opp med ørten tungt utrustede elite soldater og de stiller med...milits. Som britene sier når man stormer fort "It's time for butchers work"

Lenke til kommentar
Og det burde jo være unødvendig å nevne kolossene fra Shadow of the Colossus. Hver gang de faller livløse mot bakken, sitter jeg igjen med et tomt uttrykk i øynene og lurer på om jeg har gjort det rette..

Tenkte forresten litt sånn første gang jeg satt i bombeflyet i CoD 4, noe av grunnen var nok pga fyren som snakka i radioen av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Jeg synes synd på Onyxia. Etter flere år med en konstant strøm av eventyrere på jakt etter phat lewtz og etterhvert virtuell valuta så det ut som hun endelig skulle få litt fred og ro. Men nå har sadistene i World of Warcraft teamet bestemt seg for å oppgradere henne til en level 80 Sjef. Skal en stakkars drage ikke få lov å ruge eggene sine i fred?

Lenke til kommentar
Jeg syns synd på Big Daddy. Han går bare rundt i Rapture, beskytter Little Sister og elllers holder seg unna trøbbel. Helt til jeg kommer inn i bildet..

Var det jeg kom hit for å si. Hadde alltid skikkelig dårlig samvittighet etter å ha drept en Big Daddy, dog jeg kom raskt over det jo lengre jeg kom i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...